Maar nu komt het:
Alle fysiotherapie opleidingen hebben een loting gehad. De uitslag is inmiddels daar, inclusief de decentrale selectie.
Ik heb vernomen dat ik mij alsnog zou kunnen inschrijven en dan op een wachtlijst terecht kan komen.
Stel: ik schrijf me in voor een opleiding in Enschede, en ik kom op de wachtlijst staan, geldt die wachtlijst dan voor alle opleidingen fysiotherapie of alleen voor die ene opleiding? Weet ik dus ook waar ik echt terecht kom? Of hebben niet alle fysiotherapie opleidingen een wachtlijst?
Er zijn ook nog Engelse varianten. Voor zover ik weet zijn hier de lotingen ook van geweest.? En hoe zit het met de deeltijdstudies? Dat is ook nog een optie, gezien mijn leeftijd. De drang om in september te beginnen is daarom ook groot, ik wil geen tijd meer verliezen.
Wie heeft hier ervaring/ verstand van? Ik kwam er vandaag maar niet doorheen bij DUO, dus morgen wacht mij sowieso weer een nieuwe poging. Maar alles wat jullie al weten is welkom! Bedankt alvast!
Dat is bij andere opleidingen wel zo.
Thim vd Laan kost inderdaad nogal wat, en als je een collegekrediet wilt afsluiten dan moeten je ouders garant kunnen staan, als jij dat niet zou kunnen. Ik heb dit al eens eerder uitgezocht bij een andere studie, en mijn ouders konden niet garant staan.