Bij projecten zit iedereen in zo'n whatsapp groep en ik kan niet meedoen omdat ik simpelweg geen smartphone heb
Ik mis heel veel dingen daardoor, en het is nu gewoon onhandig geworden. Ik wil dus voor m'n aankomende studiejaar een smartphone gaan kopen. Maar welke/wat/hoe? Ik heb er geen verstand van.Even wat info;
- De optie op whatsapp te gebruiken moet er natuurlijk opzitten
- Ik zou wel af en toe buitenshuis (zonder wifi) willen internetten, maar niet constant. Dat gaat via mb geloof ik?

- Hoeft niet veel gb te zijn. Ik heb een ipod touch met 64GB en die blijf ik er naast gebruiken
- Ik zou graag een prepaid hebben omdat ik abbonementen zo duur vind.. Maar is dat wel slim, of is een abbonement toch voordeliger ivm met internetten etc? Wie kan mij daar iets meer over vertellen?
- Ik sms en bel heel erg weinig
- Met HTC's kan ik het niet goed vinden
Apple daarintegen vind ik geweldig maar een iPhone zit er vrees ik niet in.. Wie kan mij als kersverse betreder van smarthpone-land meer vertellen?
Daar zweer ik bij. Samsung s of 2 is geweldig. Maar voor je eerste smartphone is een 3 of 4 te moeilijk denk ik. Een abbo is handiger. Ik zelf gebruik enorm veel internet en heb aan 1 g net genoeg.. dus ik denk voor jou 500 mb genoeg is. 
.