ik wil hem in september weer op gaan zoeken in turkije... *daar werkt hij*
weten jullie hier raad mee?
tot ik hem wel in september nog kan zien???
en tot hij ook gewoon geaccepteerd wordt...
en hoe ik het moet zeggen tegen me ouders..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of dat je bijvoorbeeld hier in Nederland ook verliefd op hem zou zijn geworden. Juulxx schreef:het is deze vakantie begonnen, de 2de dag van mijn vakantie.. en ja t klikte gewoon heel goed en vanaf die dag hebben we elke dag afgesproken en leuke dingen gedaan.. en we hebben het erover gehad van stel voor dat dit gaat werken over visum enzo, en over zijn opvoeding *hij is moslim*.. en natuurlijk over wat we voor elkaar voelen.. we hebben ook veel dezelfde intresses enz..
het voelt gewoon goed..

Juulxx schreef:Even voor de duidelijkheid, hij komt en woont in tunesie... we hebben elkaar ontmoet in het hotel waar hij werkt. Mijn ouders kennen hem.. en vinden hem uiteraard helemaal niks.. ja ik weet tot dit wel echt iets is..
en de allergrootste reden dat ik terug wil in september is om te kijken of het dan nog steeds zo goed gaat zoals het afgelopen tijd ging. en vanuit daar kan ik beslissen of ik hem wil opzoeken in tunesie of hij naar nl komt of iets..
Als je gaat, zorg dat je wel in een veilige omgeving zit...Lien2 schreef:Laat 'm anders eerst hierheen komen voor een vakantie. Als hij echt ook zo verliefd op je is heeft hij dat graag voor je over. Kan je gelijk uitvogelen of hij, in je eigen omgeving, nog steeds zo leuk is. Verder zou ik eerlijk zijn tegenover je ouders. Daarmee verdien je meer vertrouwen dan het verzwijgen.
tita schreef:tuurlijk ik snap hem welde winter komt eraan hij moet iets hebben na sept om hem te voorzien in levensbehoeften..... zo vaak gehoord, gelezen, gezien.