Vrouwen die gek op bier zijn.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 22:52

Een droog wit wijntje gaat er zeker in, maar het liefste heb ik toch bier en dan vooral heerlijk speciaal bier.
Ja ik ben een reuze bierfan en ben al een paar jaar op diverse bierfestivals te vinden.

Welke vrouwen zijn er nog meer bierfan?

Anoniem

Re: Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:54

Check :D Ik lust wel een biertje :))

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:54

Meld zich!!!
Wijn gaat er prima in, maar het liefst heb ik bier. Het oktoberfest in Duitsland vond ik dan ook fantastisch;) maar ik ga verder niet specifiek naar bierfestivals en speciaalbier vind ik eigenlijk te duur. Heel af en toe trakteer ik mezelf op een Kwak biertje. Verder af en toe corona in de zomer en anders Heineken of palm;)

Anoniem

Re: Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:55

Ik ben trouwens het meest fan van Hertog Jan, dat vind ik echt heerlijk bier!

Jolandaa_

Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:56

hmm alleen rosé bier en kersenbier.

maar wil zó graag ook een gewoon biertje lekker vinden! :')
is zo lekker goedkoop. en dan uitbreiden met die heerlijke bierkaart. het lijkt me zo lekker maar zodra ik iets proef is het net of ik puur graan drink..

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:56

Ik drink ook heel graag een lekkere pint.. (normaal gesproken dan, nu even niet.. :D )
Een lekkere koude jupiler op een warme dag, of een hoegaarden in een bevroren glas met een limoentje.. hmmmm

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 22:57

De bierfestivals in Nederland zijn echt om bieren te proeven die diverse brouwerijen hier in Nederland (en ook een paar uit het buitenland) brouwen.
En dat zijn er echt veel. Van de bekende dubbels,trippels, witbieren etc tot bieren die gebrouwen zijn op eigen wijze (niet in de supermarkt verkrijgbaar)
En daar zitten vaak erg lekkere tussen.

Muronia

Berichten: 19562
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:57

Ja, ik ook! wijn, mwah.. moet ik ECHT zit in hebben en dan t liefst ijskoud en anders met ijsklontjes, maar geef mij maar gewoon een heerlijk koel biertje! Zo weinig mogelijk schuim erop, want dat vind ik dan weer minder, maar.. een palmje of duits biertje gaat er hier wel in (op zn tijd).

Vooral na een lange zware werkdag met 30 graden buiten, dan plof ik s avonds thuis lekker op mn terrasje met mn voetjes in het zwembad en een koud biertje erbij *droomt weg*

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:58

Hier zo! Wijn krijg je er bij mij totaal niet in. Sterke drank nog liever als bier maar een lekker biertje gaat altijd.
Vind Liefmans kriek, Ter Dolen kriek en een donkere leffe met grenadine erg lekker. Maar een ijskoude Jupiler gaat er in een dorstige beu ook wel in.

Leverage

Berichten: 3648
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Schinnen

Re: Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:00

Yoo! :D Ik hou meer van speciaal bieren dan van gewoon bier of van een rose biertje. Hoegaarden Rosee (uit Belgie, heb die nog niet in NL kunnen vinden), Mongozo Mango en Kriek Lambic zijn op dit moment m'n favorieten :)

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 23:00

Jupiler ligt hier het meest in de koelkast en altijd Rosebier in de zomer. Hoe warmer buiten hoe lekkerder.
Heineken en Bavaria vind ik vreselijk.

Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:00

Meldt zich!! Vind de twist-off's van Heineken het lekkerst :D O, en de nieuwe van Amstel: Radler!! Jum!

Verder alleen zoete witte wijn, verder vind ik drank niet lekker ;)

BarrieVabis

Berichten: 319
Geregistreerd: 26-07-12
Woonplaats: On the road

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:01

hier nog een! heerlijk een koud flesje grolsch op een warme dag :D

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 23:02

Leverage schreef:
Yoo! :D Ik hou meer van speciaal bieren dan van gewoon bier of van een rose biertje. Hoegaarden Rosee (uit Belgie, heb die nog niet in NL kunnen vinden), Mongozo Mango en Kriek Lambic zijn op dit moment m'n favorieten :)


Ja die Mongozo fruitbieren zijn ook erg lekker. Alleen de eerste tijd niet meer verkrijgbaar omdat ze alles weg hebben moeten gooien omdat er iets mis was gegaan tijdens het brouwproces :( (gisteren tijdens het bierfestival in Tilburg is me dat verteld)

Hoegaarden Rose is hier gewoon te koop hoor. Dat is het lekkerste Rosebier vind ik persoonlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:04

Bierfan is een groot woord, maar een Palmpje van 't vat, of een dubbele trapist met een beetje grenadine fietsen er op een terrasje heel prima in.
Gewoon pils hoef ik niet.

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:04

Mexicaans bier :9 Desperados en Corona dus. :9
En m'n vader had vorig jaar Frankrijk een speciale bier uit die streek, een soort honingbier ofzo. Die was ook echt super lekker.
Verder vind ik het echt vies :')

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:04

Jaa! :) Maar moet zeggen dat ik lang niet alles lekker vind. Een lekker koud biertje van de tap vind ik heerlijk, maar op fles vind ik het meeste al niet echt lekker meer. Vooral Heineken uit een flesje, bah! Heb hier nog een halve krat staan, maar die is intussen overdatum, zo vies!
Maar voor een lekker biertje op een zonnig terras kan je me altijd porren! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:04

Lous schreef:
Leverage schreef:
Yoo! :D Ik hou meer van speciaal bieren dan van gewoon bier of van een rose biertje. Hoegaarden Rosee (uit Belgie, heb die nog niet in NL kunnen vinden), Mongozo Mango en Kriek Lambic zijn op dit moment m'n favorieten :)


Ja die Mongozo fruitbieren zijn ook erg lekker. Alleen de eerste tijd niet meer verkrijgbaar omdat ze alles weg hebben moeten gooien omdat er iets mis was gegaan tijdens het brouwproces :( (gisteren tijdens het bierfestival in Tilburg is me dat verteld)

Hoegaarden Rose is hier gewoon te koop hoor. Dat is het lekkerste Rosebier vind ik persoonlijk.


Die vind ik juist heel vies :') bitter en gewoon niet lekker. Vind Jopen wel lekker en Wiekse.

irisss95

Berichten: 76
Geregistreerd: 16-03-10
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:05

Joolien schreef:
Ik ben trouwens het meest fan van Hertog Jan, dat vind ik echt heerlijk bier!


*\o/* _/-\o_

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 23:05

Ik vind Wiekse weer erg vies, veel te zuur en de smaakt niet echt meer naar bier. :')

Lipydo

Berichten: 4202
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:06

Check!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:07

Lipydo schreef:
Check!


Proost Wendy :D

Iris ;)

Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:07

Jaa, Mexicaans is ook lekkerrrr!!! <3

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:07

Nee nee dames, het lekkerste rosébier is van Liefmans! En dan het liefst van de tap, yammmm! :9

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:08

Ja ik lust ook graag bier, wel vooral blond bier of pils, soms Desperados of Corona, maar die zware specialbiertjes zijn niet echt favoriet hier. Heb ook niets met fruitsmaakjes e.d. bier hoort niet naar kersen te smaken maar naar bier. Wij zijn van huis uit eigenlijk allemaal wel bierdrinkers, maar hebben allemaal een andere voorkeur, vader drinkt het liefst Amstel, zusje Heineken en ik ga voor Hertog Jan of KeizersKroon. (Vaak staan alle soorten dus ook in de bierkoelkast) :o

Die Amstel Radler lust ik ook wel ja, dat is net Shandy.