Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maflinger_S schreef:Ik snap je verhaal prima: je oudste zus neemt het niet zo nauw met de gezinsplanning en heeft inmiddels 3 kinderen van 3 verschillende vaders en kan zowel niet voor zichzelf zorgen als voor haar kinderen. Dus hebben je ouders (en jij) haar altijd veel geholpen maar als dank worden jullie doodgezwegen.
Tijd om je zus meer los te laten en haar in haar sop te laten gaar koken voordat jij er zelf aan onderdoor gaat. Heb het gezellig met de rest van de familie, inclusief nichtje N en laat je zus vooral zoveel mogelijk links liggen, hoe moeilijk ook. Werk eerst maar aan jezelf, daarmee moet je tenslotte in goede harmonie minstens 80 jaar worden.
Citaat:n nu heeft Simone het voor mijn gevoel op mij gemunt , ik plaatste een foto van mijn moeder die kent ze toch niet en gelijk een rotopmerking eronder. Ik ben zo boos , ze moet van mijn moeder afblijven en die rotopmerkingen voor zich houden.
Citaat:Maar zij heeft zoveel rotstreken geflikt , mijn vader heeft haar geaccepteerd terwijl het zijn stiefdochter is. Hij krijgt stank voor dank , mijn moeder heeft gevochten voor haar en de kinderen.