Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zo vies dat het was haha
LadyMadonna schreef:Iets wat smerig is kan je schoonmaken. Ik herinner me wel veel overlast van allochtone jongens destijds, maar dat was in andere zwembaden net zo goed.
Zet er een goede ondernemer in, dan wordt het gewoon top, maarja, dat is natuurlijk niet interessant voor de gemeente.
. Het zwembad vond ik toen erg leuk, jammer dat het nu dicht is en er zo verwaarloost uitziet. Vjestagirl schreef:Ik denk dat het op zich heel erg boeiend kan zijn voor de gemeente. Vergeet niet dat een goed lopend zwembad best wat geld in het laatje kan brengen.
Renoveren zal inderdaad geen optie zijn, het staat al jaren leeg en was op het laatst al ver verouderd.. Dat gaat echt bergen centjes kosten en die heeft de gemeente Rotterdam niet echt over, volgens mij. Vind het wel zonde want het ding is nu echt een lelijke puist langs de toegangsweg naar Rotterdam Centrum. Gooi het dan plat..
Ben daar als klein kind wat keren geweest met mijn vader.

Ben de beste man die me toen omhoog viste nogsteeds dankbaar
(en kun je nagaan, ik had serieus alle zwemdiploma's die er te behalen zijn al gehaald, aan m'n zwemkunsten had het niet gelegen
)