Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BenteMaxime schreef:Daarvoor moet je wel een pasje van 50 euro kopen, en dat vind ik een beetje onnodig, omdat ik dus verwacht dat ik wel rond juni/juli 2014 hem zal halen, dat zou betekenen dat ik voor 1/2 dat zou moeten betalen. Het probleem is, het komt bijzonder onhandig uit als ik er langer als een jaar over doe ( dat zal wel niet, maar wel als ik pas over een half jaar begin) maar als ik tevroeg klaar ben ook.Ik les altijd 1 uur en 40 minuten per week. En dat wil ik ook zo houden. Al wil je na de zomer vakantie beginnen, (rond september) ? Dan heb je dus ongeveer 10/11 maanden om te rijden. Het zal wel genoeg zijn, denk ik. Volgens mij is het gemiddelde 40 lessen dus reken maar uit! Misschien doe je er dan een maandje langer of korter over. Maar ik zal absoluut niet een maandje stoppen... Als je nog geen 18 bent mag je rijden met iemand die minimaal 5 jaar rijervaring heeft, dus het betekent niet dat je alles meteen verleerd (wat ook echt niet zo snel gebeurd). Zorg er in ieder geval dat je je theorie haalt, volgens mij is dat een jaar geldig dus binnen dat jaar moet je ook je praktijk halen. Moet goed komen!