Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar ik vroeg me iets af.
Toen ik 14 was vond ik atletiek op school altijd erg leuk om te doen.
Vanaf jongs af aan ben ik voor een meisje altijd enorm snel geweest, ook als ik ergens voor moest rennen of tegen iemand had ik een strijdgevoel. Tot op heden heb ik dat gevoel vaak nog, al ben ik wel wat kilo aangekomen (1,62 en 63kg) en ben ik behoorlijk wat conditie verloren.
Nu vraag ik me af of je ooit te oud bent om je aan te kunnen melden voor bepaalde sportverenigingen?
Het lijkt me erg leuk om met bijvoorbeeld atletiek te starten, weet niet voor 100% wat ik kan verwachten maar het lijkt me wel heel leuk.
Voetbal leek me ook heel leuk, maar aangezien ik niet heel handig ben met een bal aan mijn voet lijkt het me toch minder leuk dan atletiek.
Wie kan mij meer vertellen over de sport mogelijkheden of heeft er nog ideeën?
Kan het nog met mijn leeftijd (nu 20 jaar)? Hoe vaak word er gemiddeld getraind per week? Ben je verplicht deel te nemen aan wedstrijden (en hoe vaak?) en iemand een richtlijn voor wat het moet kosten?
Mijn doel is dus om conditie op te bouwen, evt wat af te vallen én lekker te bewegen en voora plezier in een sport te behouden.
Heb uiteraard wel nog een pony te rijden, maar dat is toch anders.. En in mijn eentje fitnessen is ook niet mijn ding..
Hoop dat iemand me kan helpen.
nee dat is dus niet te oud. Haha.
, dus gewoon een belletje of mailtje eraan wagen en veel plezier met sporten!
.
.
)