Ervaring met foto op canvas?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xRebelx

Ervaring met foto op canvas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 14:03

Hoi,

Ik wilde een heel leuk cadeau voor mijn vriendin haar verjaardag (Ze is 1 dag voor mij jarig en we vieren het voor het eerst samen dus vond ik dat het een goed cadeau moet zijn :P )
Mijn vriendin is een hele grootte fan van One Direction en dan met name van Harry Styles. Daarom heb ik besloten een foto van harry Styles op canvas te kopen voor der. Nu heb ik al een paar keer een foto naar hun gestuurd maar elke keer was die te klein. Heb laatst dus weer een foto gestuurd waarbij stond dat de afmeting 2000 X 2358 krijg ik een mailtje terug dat ie nog steeds te klein. Ze vertelde me dat de foto minimaal 1500 - 2000 pixels moest zijn. Nu vraag ik me af waarom die nog steeds te klein is weet iemand hier misschien iets van? Het canvas doek is 50 bij 50

Alvast bedankt

Groetjes :)

P.s. als jullie heel erg fan zouden zijn zouden jullie het dan leuk vinden om dit te krijgen?

Als het op de verkeerde plek staat verplaats het dan maar

K_im

Re: Ervaring met foto op canvas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 14:08

Domme vraag misschien, maar zijn jouw afmetingen wel steeds in pixels gemeten?

xRebelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 14:14

K_im schreef:
Domme vraag misschien, maar zijn jouw afmetingen wel steeds in pixels gemeten?

Geen idee..
Ik heb er niet echt verstand van

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 18:23

Waarom mail je dan niet terug dat er bij jou 2000 x 2358 staat? En wat er dan precies niet goed aan is?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 18:57

Probeer eens: herinneringenoplinnen .nl
Misschien dat hij het daar wel doet!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 19:06

Kun je niet een fotograaf mailen (die foto's van hem maakt) en vragen of hij misschien het origineel naar je kan mailen? Misschien een raar idee maar het is te proberen?

Verder is het wel aan te raden om een goede foto te kiezen. Het resultaat wordt veel beter :)
Zelf heb ik 2 canvas doeken bij herinneringenoplinnen.nl gekocht en die kunnen je ook goed advies geven

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 19:16

Verstuur je met hotmail? Deze heeft nog weleens de neiging om foto's te verkleinen.
En idd probeer herinneringenoplinnen.nl eens. Hier kun je ook een foto rechtsreeks uploaden.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 19:18

xRebelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 23:18

angelaatjuh schreef:
Kun je niet een fotograaf mailen (die foto's van hem maakt) en vragen of hij misschien het origineel naar je kan mailen? Misschien een raar idee maar het is te proberen?

Verder is het wel aan te raden om een goede foto te kiezen. Het resultaat wordt veel beter :)
Zelf heb ik 2 canvas doeken bij herinneringenoplinnen.nl gekocht en die kunnen je ook goed advies geven

Waar zou ik het e-mail adres moeten vinden van een fotograaf die Harry Styles fotografeert ?
Het zijn foto's van google

Alvast bedankt :)

xRebelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 23:20

sax89 schreef:
Verstuur je met hotmail? Deze heeft nog weleens de neiging om foto's te verkleinen.
En idd probeer herinneringenoplinnen.nl eens. Hier kun je ook een foto rechtsreeks uploaden.

Ja ik verstuur het inderdaad via de hotmail. Als ik het via Microsoft office outlook zou doen laat ie ze dan wel de gewone maat?
Herinneringenoplinnen.nl is duurder dan de degene die ik nu heb

xRebelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 23:21

RusselNuwell schreef:
Misschien een goed idee om een kant en klaar canvas te bestellen? http://www.ebay.nl/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40

En voor de rest, ik heb ook wel eens een 'te kleine foto' laten afdrukken op canvas, en die is er echt niet lelijk om geworden.

Ik zie wel een leuke er tussen staan maar vindt het jammer dat hij daar nog jong is. Mijn vriendin verteld mij namelijk altijd dat ze hem nu veel leuker vind en vroeger juist niet zo..
Wat was de maat van die van jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:24

Anders gewoon een link in de mail zetten? Dus zegmaar de foto niet opslaan en uploaden, maar gwn de link van google?

xRebelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 23:32

amoj schreef:
Anders gewoon een link in de mail zetten? Dus zegmaar de foto niet opslaan en uploaden, maar gwn de link van google?

Wat een goed idee! Daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Wat stom..
Heel erg bedankt!! :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:56

Haha graag gedaan! :D