Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

franka75 schreef:Ik heb een keer bij iemand in het busje gezeten en gezegd ik ga deo kopen bij het busstation en gezegd moet je ook wat hij weigerde en heb hem verteld dat het echt te erg was , het drong niet door, dus mezelf maar onderb gespoten zeer royaal , toen rook ik hem amper
RusselNuwell schreef:franka75 schreef:Ik heb een keer bij iemand in het busje gezeten en gezegd ik ga deo kopen bij het busstation en gezegd moet je ook wat hij weigerde en heb hem verteld dat het echt te erg was , het drong niet door, dus mezelf maar onderb gespoten zeer royaal , toen rook ik hem amper
Nee dat is lekker voor andere mensen. Jij wilt niet met andermans zweetlucht opgescheept zijn, dus dan maar anderen met jouw deo-stank opschepen. Vind teveel deo sowieso ontzettend storend, ik hoef mensen niet van een meter afstand te ruiken.
Als ze goed bevriend zijn, gewoon voorzichtig 1-op-1 brengen. Zijn ze niet zo heel goed bevriend, dan zou ik in haar plaats niets zeggen.
franka75 schreef:Ik ging op dat moment bijna plat zonder open raam en dan nog , was echt heeel erg
, de hele dag gewerkt, en gepraat en gelachen
, maar niemand had het gezegd. Zo banketstaaf vond ik dat! Sindsdien zeg ik het altijd gewoon maar direct, en toch subtiel, en nog niemand meegemaakt die het niet leuk vond, ze zijn je meestal toch dankbaar hoor!

delerium schreef:Ik geloof dat ik er niet eens heel veel woorden aan vuil zou maken.
"joh, ik weet niet watvoor wasmiddel/wasverwachter je tegenwoordig gebruikt maar het is troepzooi. Zeker met dit heerlijke zweetjezweetje weer wint het zweetjezweetje dus als je nog een tip wilt; doe er wat aan". En vervolgens weer doodleuk over iets anders beginnen. Mocht ze er op terug willen komen dan hoor je het wel. Vooral niet te beladen maken.
Ik denk als een vriendin dit tegen mij zou zeggen ik haar voorlopig niet hoef te zien!franka75 schreef:Ik heb een keer bij iemand in het busje gezeten en gezegd ik ga deo kopen bij het busstation en gezegd moet je ook wat hij weigerde en heb hem verteld dat het echt te erg was , het drong niet door, dus mezelf maar onderb gespoten zeer royaal , toen rook ik hem amper