Wie kan me helpen. Ik zoek een oplossing om vanuit mijn auto beelden te kunnen opnemen wanneer hij s nachts op de parkeerplaats staat.
Vannacht heeft er weer een met zijn vingers aan mijn auto gezeten en schade gemaakt. Aangifte is al gedaan, maar daar hebben we nog even niks aan.
Vanavond met buurman gepraat en ook die had schade, de rest van de flat niet....
Nu is het geval dat ik en buurman wat 'problemen' hebben met een medebewoner van de flat.
Dit is ge-escaleert en hebben daarop een melding gemaakt bij woningstichting en die hebben melding gemaakt bij de politie, snapt u het nog?
Dit is al 3 weken terug gebeurt, maar medebewoner was in de tussentijd rustig. Tot gisteravond!Wat er vannacht is gebeurt hebben we pas vanmorgen ontdekt en ik wil nu graag mijn auto in de gaten houden.
Wat ik zoek is een webcam ( of iets wat er op lijkt) dat op afstand kan opnemen bij beweging.
Hij hoeft niet de hele nacht op te nemen, alleen wanneer hij beweging waarneemt rond de auto.
Ik woon op de 2de etage van de flat dus hij moet wel draadloos kunnen werken, anders is het geen doen natuurlijk.
Ik dacht, er zijn hier genoeg mensen die werken met een webcam ( denk aan de bevallingen ) en er zijn geloof ik een heleboel computermannetjes achter gebleven na de 1 april grap, dat jullie mij vast wel kunnen helpen