Maar hoe weten ze mijn naam dan?! Ik ken ook niemand die in Marokko zou wonen of mensen in Marokko kent. Toen ik de telefoon opnam heb ik mijn naam ook niet gezegd.Het is op zich niet zo heel storend want het is niet dat ik iedere dag word gebeld ofzo, het is om de zoveel weken een keertje... Vannacht was het om 2u30 twee keer (gelukkig stond mijn telefoon op stil). Ik neem niet op, als het belangrijk zou zijn dan zouden ze gewoon een voicemail achterlaten. Maar ik vind het gewoon nogal bizar dat een vreemde in Marokko mijn naam + nummer zou hebben? Is er een website/zoekmachine waar je een telefoonnummer kan ingeven en die je dan de bijhorende naam geeft? Hier bestaat dat namelijk wel, maar op Google heb ik er nog geen gevonden voor Marokko.
Ik heb overigens mijn eigen naam en nummer al gegoogled en mijn telefoonnummer is (gelukkig) nergens te vinden.

Het is gewoon een standaard (in het Engels zelfs) "the number you are trying to call is not available, please leave a message after the beep" van de operator die ik nooit veranderd heb.
nergens meer last van , tenzij ze het via een ander mobiel nummer proberen? 
Maar dat is al 5 jaar geleden en die zou geen Marokkaans nummer hebben