Ben ik echt de enigste...?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

biancalaylo

Ben ik echt de enigste...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 22:44

Hoi,

Ik vraag me wellis af of mensen dit herkennen;
Ik heb 4 hoofdkussens waarvan ik er op 2 slaap en de andere 2 zijn ala extra om op te leunen.
Maar nu het gekste, mijn kussens zijn me heilig, ik wil dat niemand erop ligt behalve ik!
Maar tijdje terug weet ik nog dat er een jongen bleef slapen maaar die had me kussen helemaal uit je aprapo gehaald... Ik was er op ze zachts gezegt niet blij mee!!
Dus ben ik echt de enigste?

liedjuh2

Re: Ben ik echt de enigste...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:47

Ik heb hetzelfde hoor. Ik heb dan naast mijn 4 kussens ook nog een dekbed liggen. Die leg ik neer zoals ik wil en moeten ook zo blijven liggen. Nu maakt de schoonmaakster altijd met de weer op, dan legt ze mijn kussens weer anders. Ik kan dan echt heel chagerijnig worden als ik ze dan weer "goed" moet leggen 's avonds.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:48

Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Da's vervelend hè? Ben wel eens naar de dokter geweest. Maar die kon niets aan mijn aprapo doen.

En nu zonder gekheid... Ik ben wel gehecht aan mijn hoofdkussen. Overigens is het maar eentje, meer heb ik niet nodig. Ik graaf mijn hoofd erin (aldus vriendje), dekbed tot aan mijn neus en zo slaap ik heerlijk. Slaap ook niet graag op andere kussens, als het een beetje kan neem ik mijn kussen mee op vakantie enzo.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:49

Plien91 schreef:
Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Da's vervelend hè? Ben wel eens naar de dokter geweest. Maar die kon niets aan mijn aprapo doen.

En nu zonder gekheid... Ik ben wel gehecht aan mijn hoofdkussen. Overigens is het maar eentje, meer heb ik niet nodig. Ik graaf mijn hoofd erin (aldus vriendje), dekbed tot aan mijn neus en zo slaap ik heerlijk. Slaap ook niet graag op andere kussens, als het een beetje kan neem ik mijn kussen mee op vakantie enzo.

Ik doe precies hetzelfde. :') vind het ook niet fris als andere mensen erop slapen :+

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:51

biancalaylo schreef:
Maar tijdje terug weet ik nog dat er een jongen bleef slapen maaar die had me kussen helemaal uit je aprapo gehaald... Ik was er op ze zachts gezegt niet blij mee!!

Wát had hij???? :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:54

ik had dat vroeger ook altijd, ik vond het vies als iemand op mijn kussen ging liggen en er dan haren op zaten.
maar sinds ik de vriend heb waar ik mee samen woon maakt het me van hem niet uit, dat was vanaf het begin alzo :)

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:54

Mijn vriendin heeft dit ook, en toen hebben twee andere kinderen voor de 'grap' haar kussen geschud. Nou ze was niet te genieten!

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 22:56

Daenerys schreef:
biancalaylo schreef:

Uh hoe leg ik dat uit, .... Zeg maar uit ze vorm en dan dubbelgevouwen de hele binnenkant door de war!

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 22:57

roombolletje schreef:
Mijn vriendin heeft dit ook, en toen hebben twee andere kinderen voor de 'grap' haar kussen geschud. Nou ze was niet te genieten!

Nee dat moet niemand bij mijn kussen doen hahaha

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 22:57

Plien91 schreef:

Nou inderdaad! Ben niet de enigste!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:57

Daenerys schreef:
biancalaylo schreef:

Ik snappum ook nie.
Tenminste, ik heb wel een klein vermoeden. :D
Maar ik wacht nog even wat reacties af.

Maar hoe dan ook, ik heb daar geen last van.
Ik heb twee kussens en daar mag gerust iemand anders op slapen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:58

Laatst bijgewerkt door Sammie op 19-07-13 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:58

Als je van je à propos gebracht wordt dan wordt je van je stuk gebracht, onthutst. Een kussen uit z'n vorm halen is niet helemaal het juist gebruik van dat woord.

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 22:59

Ja ik heb en dislextie en zo was het goed te lezen

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 23:00

Vjestagirl schreef:
Als je van je à propos gebracht wordt dan wordt je van je stuk gebracht, onthutst. Een kussen uit z'n vorm halen is niet helemaal het juist gebruik van dat woord.

Klopt maar in mijn verhaal wel :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:00

biancalaylo schreef:
Ja ik heb en dislextie en zo was het goed te lezen

Ook met dyslexie hoef je niet het verkeerde woord te gebruiken :P. Een kussen heeft geen emoties en kan dus niet van zijn à propos gebracht worden.

Ik ben ook vrij kieskeurig op mijn kussens. Heb er in mijn ene huis 2 op elkaar, en in mijn andere huis 3, 2 onderop en 1 midden bovenop. Als ik dat niet heb kan ik niet slapen.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:04

Vjestagirl schreef:

Arme kussen helemaal van zijn apropos geraakt :(:)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:08

Ik ben heel erg egoïstisch betreffende mijn bed en beddengoed, het is dan wel een mega tweepersoonsbed, maar hij is mooi alleen van mij! :Y)

Ik kan trouwens ook boos worden als iemand anders uit mijn theebeker drinkt of met mijn lepel eet... Alleen ik ben dan wel volwassen genoeg om dat niet te laten merken :')

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:09

Iedere nacht een privé lits-jumeuax tot je beschikking.. ik ben jaloers! :))

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:28

Konstantine schreef:
Ik ben heel erg egoïstisch betreffende mijn bed en beddengoed, het is dan wel een mega tweepersoonsbed, maar hij is mooi alleen van mij! :Y)

Ik kan trouwens ook boos worden als iemand anders uit mijn theebeker drinkt of met mijn lepel eet... Alleen ik ben dan wel volwassen genoeg om dat niet te laten merken :')

_/-\o_
Ik kan er ook niet tegen als iemand aan mijn eten zit zonder toestemming. Vriendlief doet dit ook wel eens. Ik heb alles op mijn bord netjes bij elkaar. Groenten apart, vlees apart enz. vriend die prakt alles op een hoop en zet dan nog net zijn bord aan zijn mond om het naar binnen te schuiven. En dan ga ik drinken pakken en dan jat ie weer mijn,vlees, bijt erin en smijt het willekeurig terug op mijn bord. Kan ik weer tot 10 gaan tellen en de aardappeltjes of groenten van het stukje vlees halen. Grrr. :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 01:27

Sannert schreef:
Konstantine schreef:

_/-\o_
Ik kan er ook niet tegen als iemand aan mijn eten zit zonder toestemming. Vriendlief doet dit ook wel eens. Ik heb alles op mijn bord netjes bij elkaar. Groenten apart, vlees apart enz. vriend die prakt alles op een hoop en zet dan nog net zijn bord aan zijn mond om het naar binnen te schuiven. En dan ga ik drinken pakken en dan jat ie weer mijn,vlees, bijt erin en smijt het willekeurig terug op mijn bord. Kan ik weer tot 10 gaan tellen en de aardappeltjes of groenten van het stukje vlees halen. Grrr. :')

Ik zou m'n bord meenemen naar de keuken als mijn vriend dat deed :')

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 01:40

Ik slaap wel het lekkerst op mn eigen kussens en neem ze vaak mee op vakantie, heeeerlijk
scheelt een hoop nachtrust

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:17

Sammie schreef:
Dat schrijf je zo à propos

en : http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/

Als je op die toer gaat, het herhaaldelijk gebruik van de term "enigste" vind ik een stuk pijnlijker.
(en heeft niets met dyslexie te maken)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:31

Ach, ik zie hier op bokt ook mensen die hun paarden vermenselijken. De stap naar een voorwerp zoals een kussen is dat niet zo groot. Dat gezegd hebbende, ik voel dat mijn bed naar me verlangt.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:29

Kuggur schreef:
Sammie schreef:
Dat schrijf je zo à propos

en : http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/

Als je op die toer gaat, het herhaaldelijk gebruik van de term "enigste" vind ik een stuk pijnlijker.
(en heeft niets met dyslexie te maken)

De ze niet de enige is, wil niet zeggen dat ze niet de enigste is...