Ik wil zelf ook graag zo'n filmpje eens een keer maken.
Maar ik heb geen idee hoe.
Dus wie kan mij helpen?
Volgens mij doen sommige mensen dit via moviemaker, maar volgens mij staat dit niet op mijn computer. of ik kan het gewoon niet vinden?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Het programma heet Windows Live Movie Maker. Je kan volgens mij heel snel zien of het op je computer staat door het filmbestand wat je wil bewerken aan te klikken met de rechtermuisknop, en dan openen met.... daar staat bij mij Moviemaker tussen.
droomy schreef:Ik heb wel eens een filmpje in elkaar geknutseld met Videopad, vond het een heel erg makkelijk programma
Hamont schreef:Ik gebruik voor mijn fotografie klussen animoto, hier een filmpje die ik maakte voor mijn oude baan (manege instructeur) : http://www.manegekrant.nl/over-de-manegekrant/
is echt geweldig programma, animoto. Je betaalt wel een abonnement, maar het is heel goedkoop. Je hoeft alleen maar de foto's en filmpjes te uploaden, kiest wat tekst en een muziekje... et voila!
yape schreef:Inderdaad worden hierboven programma's opgenoemd als windows movie maker,imovie,videopad e.d
Voor het "begin" zijn deze programma's erg handig&gratis. Als je het vaker gaat doen en je hobby gaat worden raad ik je nu alvast aan om naar programma's te gaan kijken als:
Sony vegas pro 10,11 of 12 (voor windows)
Final cut pro (voor apple)
Je kunt zowiezo een gratis proefperiode van meestal een maand aangaan. Als je de programma's voor altijd zou willen gebruiken, zijn ze allemaal vrij duur, maar natuurlijk heb je ook de optie als je iemand kent die goed met computers is, het programma te kraken/downloaden![]()
Succes ermee
veronique100 schreef:yape schreef:Inderdaad worden hierboven programma's opgenoemd als windows movie maker,imovie,videopad e.d
Voor het "begin" zijn deze programma's erg handig&gratis. Als je het vaker gaat doen en je hobby gaat worden raad ik je nu alvast aan om naar programma's te gaan kijken als:
Sony vegas pro 10,11 of 12 (voor windows)
Final cut pro (voor apple)
Je kunt zowiezo een gratis proefperiode van meestal een maand aangaan. Als je de programma's voor altijd zou willen gebruiken, zijn ze allemaal vrij duur, maar natuurlijk heb je ook de optie als je iemand kent die goed met computers is, het programma te kraken/downloaden![]()
Succes ermee
Oke, bedankt.
Ik denk dat ik wel eerst even een gratis programma wil, om te kijken of ik het echt leuk vindt. Als dit zo blijkt te zijn kan ik idd gaan kijken naar betaalde programma's.
Ik heb een windows computer, dus het zal een programma voor windows moeten zijn.
veronique100 schreef:Hamont schreef:Ik gebruik voor mijn fotografie klussen animoto, hier een filmpje die ik maakte voor mijn oude baan (manege instructeur) : http://www.manegekrant.nl/over-de-manegekrant/
is echt geweldig programma, animoto. Je betaalt wel een abonnement, maar het is heel goedkoop. Je hoeft alleen maar de foto's en filmpjes te uploaden, kiest wat tekst en een muziekje... et voila!
Bedankt, ik zal er eens naar kijken. Heb je dit filmpje gemaakt zonder enige ervaring? Of had je al vaker met dit programma gewerkt? Of met een ander programma?