Snel hulp AUB!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Snel hulp AUB!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 23:19

Hoi Bokkers,

Beetje nood-situatie hier :') Kreeg daarnet een melding dat 'iets' probeerde verbinding te maken met het netwerk. Per ongeluk drukte ik te snel op "Blokkeren"... Maar het bleek dus om Google Chrome te gaan! Nu kan ik geen verbinding met het internet meer maken via Chrome, ik krijg da deze melding:

Google Chrome ondervindt problemen bij het krijgen van toegang tot het netwerk.

Dit kan zijn omdat uw firewall of antivirussoftware ten onrechte denkt dat Google Chrome niet op uw computer thuishoort en daarom de internetverbinding blokkeert.
Sta Chrome via uw firewall- of antivirusinstellingen toe het netwerk te gebruiken.
Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kunt u proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.

Ik kan echter deze firewall nergens vinden, alleen McAfee maar dit abonnement is al verlopen en hier kan ik niks op wijzigen of klikken.

Help!! Dit topic is btw gemaakt met Internet Explorer, maar dat is echt een regelrechte ramp :')

Anoniem

Re: Snel hulp AUB!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:20

Hahahaha, er is wel meer mis met jouw laptop he? :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 23:22

Nee ik was ooit zo desperate om online series te kijken dat iker geloof ik 351589520 virussen op heb gedownload :') Verder is mijn laptop best een schatje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:24

BaileyMix schreef:
Nee ik was ooit zo desperate om online series te kijken dat iker geloof ik 351589520 virussen op heb gedownload :') Verder is mijn laptop best een schatje!

Hahaha. Ook omdat je vroeger nooit op msn kon komen.
Maar ik weet het ook niet zorryyy.

- Weer even ontopic -

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 23:25

Dat was m'n oude laptop :)) Die's met pensioen.

Iemand please :') ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:28

BaileyMix schreef:
Dat was m'n oude laptop :)) Die's met pensioen.

Iemand please :') ?

Ahaa. Ik zorg er gewoon voor dat je topic in die rij met laatst gereageerde topics komt! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:32

Wat nou als je het verwijderd en opnieuw installeert?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:34

Zou de Windows Firewall kunnen zijn. Start > Configuratiescherm > Windows Firewall (eventueel even 'weergeven op' op grote of kleine pictogrammen zetten), in de linkerbalk 'een programma of onderdeel toegang geven via Windows firewall'

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 23:35

MarZarascha schreef:
Wat nou als je het verwijderd en opnieuw installeert?

:)* Ga ik ff proberen!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 23:36

Exitium schreef:
Zou de Windows Firewall kunnen zijn. Start > Configuratiescherm > Windows Firewall (eventueel even 'weergeven op' op grote of kleine pictogrammen zetten), in de linkerbalk 'een programma of onderdeel toegang geven via Windows firewall'

Er staat dat deze door McAfee wordt beheerd, waardoor ik ze niet kan wijzigen :(

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 23:38

*\o/*

Het is gelukt, sloot alle tabbladen en opende Chrome weer, toen vroeg hij opnieuw toegang en kon ik toestaan :') Voel me echt een domme koe nu hahaha, bedankt voor de moeite!!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:40

Als het abonnement van McAfee toch al verlopen is, zou ik die er maar afgooien als ik jou was. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:40

BaileyMix schreef:
*\o/*

Het is gelukt, sloot alle tabbladen en opende Chrome weer, toen vroeg hij opnieuw toegang en kon ik toestaan :') Voel me echt een domme koe nu hahaha, bedankt voor de moeite!!

Die ga ik onthouden.