In februari dit jaar kreeg ik een bericht via Twitter.
Het was een medewerker van de Grazia, ze waren op zoek naar 3 vrouwen die iets bijzonders hebben mee gemaakt, in de trant van: "i diddn't know i was pregnant!".
Misschien kennen jullie mijn verhaal nog wel: [VN] Esther Horneman ging via de dubbelsprong naar de verloskamer
Ze waren op internet al aan het zoeken geweest naar mensen die zoiets hebben mee gemaakt, en kwamen toen mijn verhaal tegen die nog op bokt staat!
Zodoende ben ik benadert of ik daar aan mee wou werken

Eerst een telefonisch interview gehad, en een paar week later helemaal van Groningen naar Amsterdam afgereisd voor een foto shoot!
Dat was echt zoooooo gaaf! Hele bekende mensen uit dat wereldje gingen mij stylen, ze hielpen me ook heel fijn op weg, was immers de eerste keer dat ik een echte foto shoot had! Echt super tof

En nu kreeg ik gisteren bericht dat het blad onderweg naar mij is, en sinds vandaag ook in de winkel ligt.
Ik ben echt zooo benieuwd! Heb zelf namelijk nog niks gezien, dus ondanks dat ik het blad toe gestuurd krijg, race ik zo wel naar de winkel om 1 te kopen hahaha

Super bijzonder verhaal, en kon het mij nog goed herinneren!
Hoe is het nu met je dochter?