Mijn vriend is bang voor...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Mijn vriend is bang voor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 23:37

... enge dieren in het park

Vanavond zijn mijn vriend en ik de hitte van ons appartementje ontvlucht en met een dekentje en fles wijn naar het park gefietst.

Al kletsende horen we ineens wat geritsel naast ons. Een dier van een monsterachtig formaat streek naast ons neer en at zijn buikje rond. Misschien wilde hij ook wat van onze wijn, want hij kwam best dichtbij.
Mijn vriend blijkt een ware held, op sokken weliswaar, want hij hield Het Monster nauwlettend in de gaten, ongetwijfeld om mij te beschermen (uhu!).

"Oe, dat moeten we in de gaten houden hoor"
"Zou hij weer dichterbij geslopen zijn?"
"Zou hij bijten?"
"Als hij me maar niet aanvalt"
"Eh, Plien, hij zit nu alwéér dichterbij dan zonet"
- Schat, hij doet vast niks.
"Nou, je weet het maar nooit met dieren!"

En zo werd tijdens ons gesprek over koetjes en kalfjes Het Monster geen moment uit het oog verloren.

Ineens hoorde ik aan mijn linkerkant een zucht van verlichting en een "Fjieuw, hij is weg'

Ik heb Het Monster gelukkig nog wel op de foto kunnen krijgen. Dan kunnen we later aan de kindjes vertellen wat voor een held hun papa is :j.
Afbeelding

Hoewel lichtelijk overdreven in dit verhaal, vond hij het écht niet leuk dat er een mini-konijn naast ons zat te eten. Ik wist dat hij niet zo dol was op dieren maar dit... :') Dat er achter ons nog drie van zulke monsters zaten te eten heb ik maar niet verteld.

Waar is jouw vriend/man/partner bang voor?

lisetteexx

Re: Mijn vriend is bang voor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:39

Haha geweldig!
Mijn vriend is bang voor muizen/ratten! En vissen

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:40

_O- heerlijk dit!

Ik heb geen vriend, maar hij kan maar beter niet bang voor spinnen zijn. :') Dan wordt het samen gillen en huilen dat de ander hem weg moet halen..

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:43

Herkenbaar, mijn vriend zeurt ook bij elk insect dat het vies is.. :P '' gatver een beest!'' hoor ik wel vaak.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:43

Dan had je vriend ook wel meteen even de dierenambulance kunnen bellen. Wat doet een tam konijn in een park? Maar je hebt het wel super leuk omschreven, ik had netjes de tekst gelezen en zag daarna de foto pas :') Dus wist niet om welk dier het ging ik dacht een of andere grote vogel/gans ofzo.. dan kon ik me er nog iets bij voorstellen hahaha

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:44

Mijn vriend is een dieren vriend en eigenlijk nergens bang voor :')

Met andere dingen zoals geesten, inbrekers enz. is hij in tegenstelling van mij ook nergens bang voor ik schijt al in me broek bij een klein mini geluid als ik iets hoor ik ben ook een held op sokken :')

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:48

:')

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:57

Haha leuk verhaal :))

Wel hoort dit konijn niet in de vrije natuur te lopen... Misschien kun je em vangen en de dierenambulance bellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 00:02

Mijn vriend is bang voor voedselvergiftiging. Er hoeft maar een iniminie vlekje (nauwelijks zichtbaar dus) op een glas te zitten. Of hij spoelt alles om. Net zolang tot dat er niks te zien is.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 00:19

En als er nog drie zaten.. Losgelaten gedumpt nestje konijntjes?
Wel leuk geschreven.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 07:45

de mijne is bang voor geiten :')

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 08:20

Hahaha geweldig geschreven! :D

Mijn vriend is bang voor duiven... Heel irritant aangezien we in een duiven-rijke stad wonen. Als we bijv op het terras zitten en er komt een duif in de buurt dan gaat ie m ook wegjagen, met als gevolg natuurlijk dat die duif gaat opvliegen en daar reageert vriendlief dan weer helemaal spastisch op... Zucht... :')

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 08:24

Bijen/wespen/andere vliegbeesten! Nou zijn er sowieso weinig mensen die dat soort beesten ontzettend geslaagd vinden, maar hij reageert er echt ontzettend heftig op. Wegduiken, armen wapperen, rennen, etc. :+

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 08:29

Mijn vriend houd ook niet van beesten, als ie iets hoort zoemen gaat ie rennen hihi erg komisch als ie denkt dat er een wesp zit := verder is ie bang voor paarden gingen een keer een rondje wandelen Inja mee aan een touwtje en die schrok een keer en sprong een stukje van de grond. Was een heel drama hij wou naar huis en het paard was onbetrouwbaar.

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 08:29

Mijn vriend is een beetje bang voor paarden :p maar spinnen, insecten enz geen probleem gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:30

Ik verdenk mijn vriend er ook van dat hij bang voor paarden is. En daarom altijd zegt dat hij die stomme vieze stinkende rotknollen niks aan vind. Hij is 1 x mee geweest. Terwijl dat niet hoefde maar van. Maar hij bleef hele tijd achter het draadje staan _O- En er op durft ie al helemaal niet. O nee zijn woorden zijn: Pff ga niet op zo'n rotknol.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:32

fantastisch! leuk verteld!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:34

saskiakefie schreef:
Dan had je vriend ook wel meteen even de dierenambulance kunnen bellen. Wat doet een tam konijn in een park? Maar je hebt het wel super leuk omschreven, ik had netjes de tekst gelezen en zag daarna de foto pas :') Dus wist niet om welk dier het ging ik dacht een of andere grote vogel/gans ofzo.. dan kon ik me er nog iets bij voorstellen hahaha

Dan moet je niet in het zuiderpark in Den Haag komen...
Laat de dierenambulance zich nou druk maken om andere dingen dan wat uitgezette konijntjes.. die overleven het prima..
Gemeente neemt vanzelf maatregelen als ze zich teveel voortplanten.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:35

Zo heb ik een keer meegemaakt dat een toenmalig vriendje niet wist wat een gans was :')
Er staat er een bij de buren waar mijn pony staat, hij vond 'm maar eng want hij wist écht niet wat het was :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:38

Mijn maat heeft een verschrikkelijke angst van paarden.
Hij was met me mee naar stal en was al niet echt op zn gemak natuurlijk.
Op het moment dat ik mijn verzorg paardje in zn stal aan het borstellen was kwam er een paard door het draad zetten en rende richting zn stalletje, die naast mij.
Vriend lief stond twee seconden geleden nog voor de stal van mijn verzorgpaard. En bij het zien van het loslopende paard was hij gauw in de kast gesprongen (hele grote inloop kast met paarden zooi)
Droogkl**t ik zei daarop: 'Je kunt nu wel uit de kast komen hoor, hij staat al in z'n stal met de deur dicht'
Al die meiden lachen natuurlijk!!!
Schitterend :D

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:46

Haahahaha ik moest wel lachen :')

Hier een vriendlief die bang is voor motvlinders 8)7

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:50

Mijn vriend is bang voor clowns :')
Ergens wel begrijpelijk maar stiekem toch wel erg grappig :P

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:53

Hahaha hilarisch...

Ik heb thuis ook zo'n held zitten :n ... doodsbang voor muizen :roll: -O- :?
Zijn moeder woont in het veld (soort van) en wel eens meegemaakt dat de kat een muis mee naar binnen nam. Mijn vriend nam één of andere megajump en stond als magie ineens achter z'n mama..
Errrm.. Niet heel sexy ofzo :x
Ik heb het beestje maar verwijderd...

Ik gooi hem dit verhaal dan ook standaard voor de voeten als hij mijn hysterie rond sprinkhanen en grote spinnen weer eens niet begrijpt... :D

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:10

Wat leuk geschreven TS! Ik had verwacht dat er een gans of zwaan ofzo naast jullie zat.

Die van mij is doodsbang voor paarden :+ hij is een keer meegeweest naar mijn toenmalig bijrijdpaard en stond 5meter verder te kijken

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:15

Ik kan je vriend héél goed begrijpen:

geintje hoor, ben dol op konijntjes