Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en dan zeggen mensen dat ze een 'puber' is en dat ze een schop onder haar kont moet?! Ik vind dat ongelooflijk. Weet men tegenwoordig niet eens meer dat iemand beledigen of in een hokje plaatsen het zelfbeeld nog verder doet kelderen?
boefliz2 schreef:Vlees eet ik niet ik ben vegetarisch. Vissen naar complimentjes. Ehm.. Nee wil morgen ook eel foto sturen dat ik me meeste eten uitkots?
Nou voornamelijk mijn buik maar ook mijn bovenbenen. Zal zo even kijken of ik een foto erop kan zetten.
Naja mijn ouders zijn gescheiden. Maar mijn moeder weet wel dat ik niet eet. Dat ziet ze zelf ook. Van haar mag ik de deur niet uit voordat zij ziet dat ik wat gegeten heb. Dus meestal gaan er dan een paar druiven of een happen appel naar binnen

IngeK schreef:Sorry hoor, maar ik ben ook 14 geweest en toch nooit de behoefte gevoeld mijn eten uit te kotsen. Vind ik geen normaal puberaal gedrag.
Je bent ongezond bezig TS, bespreek het met je moeder en kijk of je begeleiding kan krijgen als je zelf niet overtuigd bent dat je meer moet eten. Het lijkt nu misschien een vrijwillige keuze, maar je wil niet dat dat zich vastzet in je hoofd, want dan is het straks geen keuze meer maar wel een ziekte. En vegetarisch eten is geen excuus om geen eiwitten binnen te krijgen, dat kan prima met ei, vleesvervangers. Noten zouden ook goed voor je zijn.