Heb ik mee eerst vreselijk geërgerd over de bezorgwijze kan ik me nu ergeren over de verzendwijze
grrrrIk had bij Agradi rijlaarzen besteld maar deze heb ik weer retour gezonden,niks aan de hand dus ik naar een DHL service punt en daar keurig het pakket afgegeven.
Heb ook verzendbewijs gekregen met zendingnummer.
Dit was dus op 6 juli retour gezonden,dus ik wachten en wachten en wachten
maar geen reactie van Agradi.
Dus ik Agradi gemaild met de vraag of ze het pakket al ontvangen hadden....nee dus!
HUH?????
Verzendbewijs erbij gehaald en tracktrace gedaan via DHL maar deze kon de zending niet vinden
.Via via via met hoop gegoogle kwam ik erachter dat het pakket dus via Selectvracht terug bezorgd word aan Agradi!Das toch ook raar he?Je verzend via DHL en floep daar zit Selectvracht er opeens tussen.
Dit is wat ik op mn schermpje zag:
[i]Pakje ontvangen
|Track & Trace
|MijnSelektvracht
|Vragen over je pakje?
Traceer je pakjes
Het verloop van het transport van uw pakje met barcode 3SDSP0096764474 ziet er als volgt uit:
06-07 2013 Zending aangebracht op DHL Servicepoint
06-07 2013 Pakje is onderweg naar sorteercentrum
06-07 2013 Retourzending is opgehaald
06-07 2013 Pakje gaat terug naar sorteercentrum
09-07 2013 Pakje is gescand in sorteercentrum
Business Partner
Selektvracht bezorgt met aandacht
Nou lekker dan,sinds de 9e ligt het pakket lekker bij Selectvracht te wachten tot er een Jandoedel EINDELIJK het pakket gaat brengen!
Wat een ballentent is dat Selectvracht toch.....FOEI
Zijn er meer mensen die zich ergeren over Selectvracht?
Directie van Agradi gesproken en deze stopt trouwens met Selectvracht om deze redenen!!!

!!!!!!!Heb potverdepotver de hele dag zowat voor het raam geplakt gezeten en gewacht op het pakje (was van Paardendrogist) maar geen mens gezien!