Tele2 problemen sinds 9 juli !!! ben heel pissig!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Juttertje88

Tele2 problemen sinds 9 juli !!! ben heel pissig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 23:35

Hey,
Ik heb geen idee of het hier goed staat, weet alleen niet waar het anders zou moeten staan. Maar hebben er mensen een tele2 abbonement voor mobiel? Hebben jullie momenteel problemen? Ik kan al sinds de 9e juli niet internetten, niet smssen en niet bellen. Lijkt alsof mijn abbo is stopgezet of tijdelijk is stopgezet. Maar ik zit nooit op rare sites, betaal altijd netjes alle facturen en zit bijna nooit over mijn MB heen. En als ik er overheen zit, is het niet heel veel. Aan mijn toestel ligt het ook niet, want met een ander toestel kan ik ook niet internetten, bellen of smssen.

Mijn contract loopt nog tot december 2014 dus kan op zn vroegst in september 2014 overstappen en dus mijn abbonement bij tele2 opzeggen!

Ik heb alles al geprobeerd, de toestelhulp, virtuele assistent (die hamert steeds op toestelhulp terwijl ik aangeef dat dat niet helpt). Terug naar fabrieksinstellingen en telefoon opnieuw installeren helpt ook niet..

Ik kan ook geen email sturen want die staat niet op de site, heb al een bericht op het forum geplaatst maar krijg er geen reactie op..

Ik heb het gehad met tele2 ik ga morgen naar een telefoonwinkel en ik hoop dat ze me daar echt verder kunnen helpen. Wie heeft er nog meer problemen met tele2 (gehad, of nu nog steeds?)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 23:49

Ik heb ook Tele2.
Heb nergens problemen mee.. Alleen dat ik als ik in een dorp kom, niet genoeg internet heb, en dat mogen ze wel verbeteren want daar irriteer ik me mateloos aan..
Heb ook soms dat ik geen service heb, zucht..

Heb je wel gewoon service?
Heb je al contact gehad met Tele2 zelf? Bellen?

Juttertje88

Re: Tele2 problemen sinds 9 juli !!! ben heel pissig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 23:53

Nee ik kan niks, niet internetten niet bellen en niet smssen. En heb geen huistelefoon dus kan helemaal niet bellen. Anders had ik allang gebeld :P Ik ga morgen naar de winkel maar of ze me daar kunnen helpen.. pff

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 23:56

Hoe zit je nu op internet dan? Haha :P

Kan je niet met een andere telefoon bellen? Bv van familie..
Ik zou ind naar de winkel gaan, dit kan je zoooo chagrijnig maken!
Ik hoop dat je probleem snel is opgelost..

(Heb je trouwens ook, als je wel netwerk hebt, de service van t-mobile?)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 23:57

Staat je telefoon niet per ongeluk op de vliegtuigstand?

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 23:58

Via de laptop haha :P ik hoop ook dat het snel is opgelost.. Ja ik zit wel op de service van t-mobile :P Maar dan krijg ik een melding dat er dan geen netwerk beschikbaar is? En er staat wel een R van Roaming bovenin. Zet ik de roaming uit, dan heb ik helemaal niks.. Nee, mijn telefoon staat niet op vliegtuigstand..

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:01

Ik heb tele2, geen problemen mee.
Soms idd wel een wat slechte verbinding maar meer niet.
Wel heel vervelend voor je ts, hopelijk kunnen ze je helpen!

Edit: staat je 3g en mobiele data wel aan?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 06:11

Hier ook problemem met tele2 mobiel. Af en toe gedn server, geen telefoon.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 06:34

Misschien eens even een telefoonwinkel binnen lopen? Ik ken meerdere mensen met dit probleem bij tele2, een aantal hebben korting op hun abbo gehad. Niet dat daarmee het probleem opgelost was. Je betaalt nog steeds geld voor een dienst die je niet of nauwelijks kan gebruiken.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 07:09

Klinkt als een probleem met de provisioning van je simkaart (dus van welke pakketten je gebruik mag maken). Denk dat je Tele2 moet verzoeken je een nieuwe simkaart te sturen. Grote kans dat je probleem dan verholpen is :)

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 08:23

Dankjewel Choiix! Ik hoop idd dat het werkt want dan hoef ik verder geen moeite te doen met de telefoonwinkel :P ik denk dat dat het wel is, aangezien tele2 niets heeft gezegd over mijn internet/bel/sms (tijdelijk) afsluiten..

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:27

Vriendin van mij heeft dat ook gehad met Tele2 simkaart, toen ze nieuwe simkaart kreeg toegestuurd was het probleem opgelost. Succes!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:31

Jeps heb ik ook gehad, maar pas sinds ik deze telefoon heb. In mijn geval gewoon toestel uitschakelen en daarna weer opstarten. Daarna is het altijd weer goed.

Kan je wel gebeld worden dan zou je toch echt Tele2 zelf moeten bellen want dan staat er aan hun kant een instelling niet goed.

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:47

Heb je ze al wel gebeld (0900 2411602)?

Edit; Bedacht me net dat ik zelf ook nog iets met ze moest regelen en heb dus gebeld waarna ik de melding kreeg dat ze gesloten waren (???)
Laatst bijgewerkt door Deaglán op 17-07-13 08:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 08:48

Nee ik heb ze nog niet gebeld, als ik iemand probeer te bellen hoor ik een stem: deze oproep is niet toegestaan.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:50

Bel ze dan met een ander toestel, simpel toch?

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 08:51

ik heb geen huistelefoon en er is op dit moment niemand thuis, vanavond pas weer

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:54

Ik heb ook tele2 maar tot nu toe niet echt problemen.. Wel dat ik steeds opnieuw het netwerk van T-mobile moet opzoeken omdat ik anders niet geregistreerd sta op het netwerk en dus ook niet kan bellen of gebeld worden. Voorheen was dit geen probleem maar de afgelopen maanden krijg ik dus steeds een soort melding na het opstarten dat ik me op het netwerk moet aanmelden. Best gek want dat zou die toch automatisch moeten vinden..? Maar zodra ik sta aangemeld kan ik gewoon alles.

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:57

Aartje schreef:
Ik heb ook tele2 maar tot nu toe niet echt problemen.. Wel dat ik steeds opnieuw het netwerk van T-mobile moet opzoeken omdat ik anders niet geregistreerd sta op het netwerk en dus ook niet kan bellen of gebeld worden. Voorheen was dit geen probleem maar de afgelopen maanden krijg ik dus steeds een soort melding na het opstarten dat ik me op het netwerk moet aanmelden. Best gek want dat zou die toch automatisch moeten vinden..? Maar zodra ik sta aangemeld kan ik gewoon alles.

Maar dat is toch een probleem dat vanuit je telefoon voort komt of zie ik dat verkeerd (ben niet zo thuis in de telefoon techniek)?

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:07

Geen idee, ook ik heb een paar weken terug wat dingen uitgeprobeerd maar kreeg het nier voor elkaar.. maar tis geen ramp ofzo. Als ik hem al opnieuw opstart dat kies ik meteen ff het netwerk.. ben er nu aan gewend en hij functioneert daarna prima. Maar als ik eens tijd heb om dat na te kijken zal ik daar eens voor gaan zitten. B-)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:11

Heb je twitter óf facebook? :)

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 09:11

allebei :P

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:13

Dan zou ik als ik jou was, even een berichtje sturen naar 1 van die twee.. :D moet je zien hoe snel jij van je probleem afgeholpen wordt :j

~~}>

Er is geen slechtere reclame dan wanneer zo'n verhaal in de social media terecht komt, plus ze hebben 9 van de 10 keer een aantal mensen in die helpdesk zitten die dat soort tweets of fb posts in de gaten houden.. dus je hebt binnen no-time bericht :)

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 09:14

haha dankjewel :P

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:15

Alsjeblieft! :j ik heb het al een paar keer gehad maar dan met Vodafone, top service via die weg :P