Wanneer douchen de bokkers zich?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 19:45

Ik zit er over te denken om mijn 'douchepatroon' te veranderen :')
En toen ineens bedacht ik me..

Wanneer en hoevaak douchen is 'normaal'?

Ik douche mij minimaal 1x p.d. en standaard in de avond. (Vind het een vies idee om 'vies' naar bed te gaan.)
Maar dit kwam ook door mijn werk. Ik heb jaaaaren werk gehad waarbij ik echt extreem vroeg uit bed moest, en dus geen zin had om dan ook nog eens te douchen voor die tijd.
Maar nu heb ik nieuw werk gekregen waar ik de luxe heb om om 9 uur pas te beginnen, dus dan lijkt het me wel lekker om lekker fris op werk te komen, en dus s'ochtends te gaan douchen. Maar dan ben je s'avonds weer vies van werk/zweet, etc.

Dus wanneer en hoe vaak douchen jullie je?

Yv_

Re: Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:46

Meestal 's avonds, ik heb ook een baan waar ik erg vroeg moet beginnen en om nou om 4 uur mn wekkertje te gaan zetten gaat me nou ook weer net te ver :').
Met warme dagen zoals nu douche ik gerust ook nog tussendoor. Gewoon effe snel voordat ik naar een klant moet ofzo, om daar gewoon fris en fruitig te zijn :).

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:46

Ik douche mij sowieso standaard 's ochtends, fris de dag beginnen.
En als ik een lange (werk)dag heb gehad waarin in veel gedaan heb duik ik er soms 's avonds ook nog even onder om even af te spoelen en dan fris mn bed in te gaan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:47

's ochtends, ongeacht hoe vroeg ik eruit moet.
Ik douche nooit 's avonds, ongeacht mijn bezigheden overdag, omdat mijn huid water slecht verdraagt.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:48

Werk in de paarden dus standaard elke avond! Inderdaad dezelfde reden, niet 'vies' naar bed!

Als ik op vakantie ben dan vind ik het trouwens juist heerlijk om 's ochtends te douchen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:49

's Morgens even snel voor een frisse start, en 's avonds uitgebreid incl haren wassen etc voor ik naar bed ga. Altijd 2x.

Ymke_Z

Ligt eraan, s avonds als ik elke dag naar stal ga.
Als ik naar stal ben geweest en volgende dag vrij douche ik s avonds en de volgende dag s ochtends ook nog eens om fris te zijn.

L_iek

Als ik wakker ben spring ik onder de douche. Lekker fris de dag beginnen, met dit weer ga ik voor ik naar bed ga nog een keer.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:50

daNiielle_ schreef:
Werk in de paarden dus standaard elke avond! Inderdaad dezelfde reden, niet 'vies' naar bed!

Als ik op vakantie ben dan vind ik het trouwens juist heerlijk om 's ochtends te douchen. :)

bij mij net zo. en als ik de volgende dag vrij heb en ergens heen ga douche ik s morgens nog snel.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:51

Ik ben ook elke dag bij de paarden te vinden, dus elke avond.
Als ik aan het werk moet, ga ik 's ochtends naar de paarden en douche ik daarna,
als ik dan aan het werk ben geweest douche ik 's avonds nog een keer, omdat ik in een visrestaurant werk
en het verschrikkelijk smerig is om in die lucht te gaan slapen.
Weekends douche ik dus wel 2 x per dag.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:52

Meestal douche ik om de dag of om de twee dagen, vrijwel altijd 's avonds. Ik vind douche altijd maar
vervelend, het duurt zo lang en dat natte lange haar bleh. Ik ben niet elke dag bij de paarden en over
het algemeen zijn mijn dagen niet zo fanatiek dus om de dag/twee dagen kan prima.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:53

Altijd in de ochtend, lekker frisse start van de dag. Als ik niet douche voel ik me niet wakker. Alleen als ik in de ochtend vroeg naar stal ga douche ik als ik terug kom. 'S Avonds douche ik alleen als ik bvb gesport heb of zoiets, als ik me niet meer fris genoeg voel om naar bed te gaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:54

's middags of 's ochtends. Iig niet 's avonds, want mijn lange haar blijft lang nat en ik vind het niet fijn om met natte haren naar bed te gaan.

Mist

meestal s'avonds, en als ik erg bezweet wordt op mijn werk dan douche ik op mijn werk voordat ik naar huis ga.

_JTM

Eigenlijk altijd savonds. Met dit weer kan het wel voorkomen dat ik sochtends even snel douche en dan savonds nog een keer. Door het evt gezweet en klam weer voel ik me dan erg vies.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:55

sowieso altijd 's morgens. (ik kan soms best zweten in mijn slaap)
En als ik overdag heb gezweet of naar de paarden ben geweest dan douche ik 's avonds ook nog.
Heerlijk vind ik douchen.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 19:56

Oke verschilt dus best erg allemaal :P
Misschien ga ik me dan ook maar 2x douchen.. S'ochtends heel snel, en s'avonds uitgebreid..

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:57

Als ik moet werken douche ik altijd de avond ervoor, dus in principe douche ik 's avonds. Als ik een dag vrij ben wil ik de 'avonddouche' nog wel eens overslaan en douche dan de volgende ochtend ;)
En soms douche ik twee keer per dag. Net hoe hard het nodig is om te gaan douchen ;)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:58

Ik douche altijd 's avonds.
Door een wat slechte bloedsomloop heb ik altijd koude voeten, die worden alleen maar warm door douchen. Als ik niet douche voor het slapen gaan, kan ik dus niet slapen door hele koude voeten..

Rindin

Altijd nadat ik bij de paarden ben geweest... Ik vind het heerlijk om vies te worden en stink altijd minimaal net zo erg als mijn paard, maar als ik thuiskom wil ik schoon zijn.

De mensen die 's ochtends douchen; gaan jullie, nadat jullie bij je paard zijn geweest, niet meer onder de douche? Dus stinkend naar paard in bed???

Anoniem

S ochtends en s avonds maar ik douche nog geen 5 min per keer :)

daantjuhhh

Naamloos1 schreef:
Oke verschilt dus best erg allemaal :P
Misschien ga ik me dan ook maar 2x douchen.. S'ochtends heel snel, en s'avonds uitgebreid..

Ik douche mij s'morgens juist heel grondig inclusief haar.
's avonds douche ik mij maar hou mijn haar droog.

Anders moet ik met nat haar naar bed

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:59

's avonds na de paarden uitgebreid soppen en scrubben enz. en 's ochtend even snel een opfrisdouche :)

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:59

Nu voel ik me heel vies tussen jullie.. Ik douch niet elke dag.. Puur omdat mijn huid het niet aan kan.
En 'schoon 'naar bed lukt mij nooit, aangezien ik vaak met paardijkleren en al op de bank met mijn honden inslaap val..
Ik douch om de dag, Dus vandaag, morgen niet, de dag erna wel!
Mijn huid word zo droog als ik elke dag douch!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:01

Kun je dan geen andere badschuim gebruiken? Of goed insmeren na het douchen? Dat is niet zo fris hoor, zeker niet op die leeftijd, in de zomer en nadat je bij de paarden ben geweest.
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 15-07-13 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt