Afgelopen donderdag heb ik op een feestje een jongen ontmoet die erg aardig s
Aan het eind fietste hij met mij en 2 vriendinnen mee, omdat die allebei dronken waren en we ze veilig thuis wilden krijgen. Dus op de fiets een heel leuk gesprek gehad en daarna op fb elkaar toegevoegd.
Zaterdag weer met elkaar gesproken op fb en gisteren een heeel lang gesprek gehad en hij is echt gewoon heel gezellig en aardig. Hij is nu tot vrijdag op vakantie dus praten we even niet, maar het lijkt me wel leuk om meer met hem om te gaan enzo.
Alleen.. Ik ben in dat soort dingen heel verlegen/onzeker en heb ook vaak bijvoorbeeld dat ik gelijk spijt heb als ik iets heb gezegd, terwijl dat niet nodig is. Heeft iemand tips hoe ik hem subtiel duidelijk kan maken dat ik wel weer ies wil gaan doen? Vrijdag dan, als hij weer bereikbaar is ;p
Noor
Als je ons maar up 2 date houdt. Als je zo lekker met hem praat op Facebook kun je gewoon heel subtiel vragen of hij van films houdt, wat voor films, of hij graag naar de bioscoop gaat. Dan kom je er heel makkelijk en spontaan op dat jullie wel eens samen kunnen gaan voor de lol. Ja toch?
). mannen/jongens zijn daar af en toe echt 'dom' in haha