Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Maar uit het verleden weet ik dat ik daar toch niet ga praten(ben geen prater) Ik had gehoopt hier iemand te vinden die het herkent en mij handvaten kan geven. Het is niet zo dat ik er aan onder door ga ofzo hoor. Ik zit in een rouw proces en dat zal ook wel wat zo blijven, mijn maatje krijg ik niet terug.

bloem16 schreef:Nu lijkt het dat ik geen hulp wil. Zo is het niet. Het is ook niet zo dat ik het niet wil, het heeft alleen in het verleden niks uitgehaald. Ik had gehoopt dat hier op bokt iemand zou zitten die bijvoorbeeld werkt met deze doelgroep en adviezen voor mij zou hebben. Misschien maakt het het ook wel moeilijker omdat ik zelf in de zorg werk en ik wel veel weet maar dit dus mijn broer is. En ik dat dus moeilijk kan scheiden
in zijn eigen huisje heb ik het een paar keer gedaan. Mijn moeder is nu curator en dit gaat wel heel goed hoor. Maar toen ik het deed hem ik met hem die afspraken gemaakt toen hij nog ''goed'' was. En dit is ook 4 maanden goed gegaan tot hij zijn medicatie niet meer nam. liever deed ik het helemaal niet natuurlijk maar wilde hem ook niet nog in de schulden krijgen. Een uitkering is geen vetpot en eigen bijdrage is hoog. Als hij dan ook nog schulden zou hebben hield hij helemaal niks over.