Ik ben niet iemand die veel vriendinnen heeft. Liever minder vriendinnen waar je het heel goed mee kunt vinden dan een grote groep waarin je je niet prettig voelt dacht ik altijd.
Nu heb ik op dit moment 2 -in mijn ogen beste- vriendinnen. Helaas zien zij dit volgens mijn niet zo.. Dit komt vooral naar voren in de vakantie, zij gaan allebei met een groepje op vakantie en niemand komt op het idee om mij mee te vragen.
Hierdoor ben ik de enige in mijn omgeving die niet op vakantie gaat. Hier zit ik eigenlijk best wel mee. Vooral de gedachte dat ik schijnbaar voor mijn vriendinnen niet ook de beste vriendin ben.
Daarbij komt ook nog dat ik op dit moment veel uit ga met één van mijn vriendinnen, omdat ze anders niemand heeft. Ik voel me stiekem wel een beetje gebruikt
Nu heb ik sinds 4 maanden een hele lieve vriend, ik weet dat dit niet lang is maar dit terzijde. Hij zou wel graag met mij op vakantie zijn gegaan, maar hij ging al met vrienden. Hierdoor zit ik nu dus al helemaal alleen. Ik gun hem het plezier op vakantie, maar ik zou ook wel eens op vakantie willen.. Ik ben nu al 3 jaar niet weg geweest, omdat niemand mij mee wil hebben..
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt..

?
bleek achteraf een misverstand te zijn, dus mijn tip, niet te gauw oordelen maar eerst overleggen!