wat kan ik hier aan doen? (jongens probleem)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

filly

wat kan ik hier aan doen? (jongens probleem)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 22:36

hallo bokkers,

ik moet me even iets van mijn hart schrijven waar ik nu nog steeds mee zit.
dankje alvast voor het lezen en ik hoop op veel tips.
ruim 6 maand geleden kwam ik een jongen weer tegen die ik al een jaar leuk vond. het duurde dan ook niet lang voordat ik een relatie met hem kreeg. ik was het gelukkigste meisje op de hele wereld en was super trots om mijn toen vriend.(ik noem hem even c).
c deed alles voor mij en ging vaak mee naar de paarden. wel was hij een enorme drift kikker en als het hem niet aanstond werd hij vaak boos en zorgde ervoor dat ik dacht dat ik het probleem maakte, wat dus niet zo was. iedere keer dacht ik wel bij mezelf dit is niet normaal en dit hoort niet, maar c had altijd mooie en gladde praatjes om mij hem weer te laten vergeven wat hij deed. c was nooit geweld daadig maar bleek wel te liegen. en veel ook. na twee maand vertrouwde ik dingen niet helemaal. ik heb nooit enige reden gehad in het begin maar mijn gevoel liet anders blijken. na op c zijn facebook gekeken te hebben.(ik weet dat het fout was.) kwam ik erachter dat c veel met zijn ex sprak. na veel verder lezen en dingen gelezen te hebben als "ik wil je" "ik hou van je" "ik ben liever bij jou dan bij mijn vriendin" en als klap op de vuurpijl "heey ik zie je vanavond me vriendin denkt dat ik langer moet werken." na dit gelezen te hebben heb ik hem opgebeld met het bericht dat hij dood kon vallen.(ik gebruik deze woorden eigenlijk nooit en had ze ook nooit willen zeggen. ik vertel alleen hoe het ging.) wederom prate hij mij om met zijn mooie praatjes. en de dag dat wij precies 3 maand hadden(afgelopen koninginnen dag.) heb ik het uit gemaakt. ik hield/hou nog enorm veel van hem maar gunde mijzelf de onzekerheid niet meer. en wou me niet meer afvragen waar hij nou echt was als hij aan het werk was.

nou is het dus dik 3 maand uit en ik kan me niet over hem heen zetten. als ik c zijn naam al hoor dan kan ik direct wel janken en het enigste wat mij bij hem weg houd is het idee dat hij in die drie maand vreemd gegaan is en een ander meisje zwanger gemaakt heeft.

nou jullie het verhaal weten zou ik graag tips willen om hem te vergeten. hij is geblokt op facebook dus ik kan niet meer naar zijn facebook pagina kijken en hij niet naar de mijne.
donderdag heb ik afgesproken met een jongen die ik al heel lang ken en wel zie zitten, maar ik ben bang dat ik als ik bij hem ben aan c moet denken en die jongen daardoor weg zal duwen.
ik zou echt heel veel tips kunnen gebruiken want ik verdien meer dan dit. (en iedere meid die dit mee gemaakt heeft verdient dat.)

zoals bovenaan ook al staat hartstikke bedankt voor dit lezen en alvast bedankt voor de tips.
dit lucht al heel erg op.

mocht je door hebben wie c is stuur dan even een pb naar mij en zet het niet in dit topic

groetjes

Evelyne79

Re: wat kan ik hier aan doen? (jongens probleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 22:43

lekker laten gaan, die wil je niet terug.
Je kunt m niet vertrouwen en hij gaat vreemd en heeft iemand zwanger gemaakt.
Op basis van wat wil je dan uberhaupt een relatie aangaan?
Je verdiend beter en je kunt absoluut beter krijgen

een relatie is op basis van vertrouwen en respect, die twee dingen lees ik allebei niet terug in je verhaal

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:59

Misschien is het nog wat vroeg om te gaan daten..
Probeer C. eerst uit je hoofd te zetten dan heeft een nieuwe relatie veel meer kans van slagen. (je ex had immers zijn ex ook nog in zijn hoofd).
Ga leuke dingen doen deze zomer! Dingen die jij!! leuk vind.. en als je aan je ex denkt wil het misschien werken om het van je af te schrijven.. op die manier zit het niet meer te malen in je hoofd.

En zoals Evelyne79 zegt vertrouwen en respect..

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:08

Ben met de vorige bokkers eens hoor...
Als hij zo vroeg in de relatie al aan het fladderen is dan heb je de juiste keuze gemaakt.Zo iemand is je tijd,aandacht en liefde niet waard.
Relatie is op basis van vertrouwen en dat is hier ver te zoeken.

Gun jezelf de tijd om het te verwerken,natuurlijk mag je verdrietig zijn.Bedenk wel dat als je deze keuze niet had gemaakt er nog veel meer tranen waren gevloeid ;) Je komt vanzelf wel iemand tegen die je wel op handen draagt...bedenk maar "Geen hand vol maar een land vol" :(:)

filly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 12:20

dankje allemaal. wat jullie zeggen klopt. ik zal het tijd geven en ik hoop die jongen vooral niet meer te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 12:24

Dat hoort niet, die ben je liever kwijt dan rijk.
Ik snap je verdriet wel, maar dat slijt. Geef het de tijd, ik zou je verdriet vooral niet inhouden maar huil lekker uit als je dat wil.
En er komt echt wel iemand die beter voor je is, en als je die hebt gevonden dan heb je helemaal zoiets van wow, wat was c eigenlijk een ***.
Klinkt misschien hard maar zo is het bij mij ook gegaan.