Dat gaat om mijn vriend. Naja ex-vriend. Door die klote beroving is het nu helemaal klaar! Mijn vriend, gvd EX vriend is door die beroving zo veranderd in zijn hoofd. Ik was zijn vriendin als het ware niet meer. Ik was een paal waar hij tegen aan kon zeiken! Sinds 23-3-2013 heeft hij tegen me lopen zeiken als een gek! Eerste instantie snapte ik dat wel, maar na een maand of 2 mag ik toch wel hopen dat het minder wordt? Hij is tot de dag van gisteren tegen me lopen zeuren, zeiken, schelden, schreeuwen. Ik heb hem zo vaak gewaarschuwd dat hij wat aan zijn gedrag moest doen!! Elke x was het ja ga ik doen want wil je niet kwijt! Nu ging ik vrijdag al met enorme tegenzin naar hem toe. Naja ook vreselijk weekend gehad. Zaterdag ging hij nog ff naar de kapper, en dan doet hij lief via sms. En toen kwam hij weer thuis, en weer nijdig tegen mij doen. Nu hadden we vannacht (12 uur ofzo) een menings verschil en toen zei hij meteen van ''Ben blij dat je morgen op rot.'' Dat was voor mij echt de druppen. Het was wel duidelijk dat ik nu echt weg moest. Ik zou vandaag een fotoshoot hebben. Dus ging op tijd naar huis. Maar had smorgens al gelezen via mail dat die shoot niet door kon gaan. Maar toch ik wilde naar huis Ik dus gegaan. En meteen krijg ik een lief smsje toen ik bij het station op de trein stond te wachten. Ikke terug gestuurd: Ik snap niet dat je doet alsof er niks aan de hand is. Ik ging al met tegenzin naar je toe vrijdag en deze 2 dagen duurde heel lang als je naar huis wil. Blij dat ik in de trein naar huis zit. En lief doen via sms en dan niet in het echt, god wat heb ik daar een hekel aan'' Ook dit gestuurd: ''Ga deze week ff goed nadenken of ik dit nog wel wil zo'' Stuurde hij terug: Oke lieverd. Ja als je al met tegenzin gaat. dan is dat voor mij ook niet leuk om te horen. en je bent de laatste tijd ook alleen maar bezig met je knollen en fotografie. Gevoel alsof ik neit meer op de eesrte plaatst sta. Maar ik begrijp dat je wilt nadenken. Maar als ik het zo hoordat met je tegenzin. Dan is denk ik het beste er wel vanaf denk je niet? Hij begon ook opeens over dat we misschien toch teveel verschillen van elkaar Achter af hoor ik van zijn zus (wat hij haar vertelde) dat hij ook al twijfelde heel lang Ik vind dat dan zo schijnheilig. Gewoon liegen eigenlijk. Liegen over zijn gevoelens, doen alsof hij van me hield en lief doen terwijl hij twijfeld! Maar hij zei niks omdat hij maar dacht dat het wel goed kwam en hij het een moeilijk onderwerp vond om over te praten. En hoor ook van zijn zus dat hij nu eerst aan zich zelf wil gaan werken (wat ik dus 1000 x heb gezegt) voor dat hij dat van mij gaat ''verwerken'' Ik had gehoopt dat er een last van me schouders zou vallen als ik de stap zou zetten. Wat ik ook gedaan heb. Maar achteraf heb ik het er veel moeilijker mee dan mijn EX vriend.
Ik heb zo vreselijk veel leuke dingen met hem mee gemaakt. Samen dagjes weg. Lachend over de grond rollen. Ik heb dit opgegeven! Heb ik hem genoeg tijd gegeven? Had ik hem langer over me heen moeten laten lopen of heb ik de juiste beslissing genomen? Ik vind het heel moeilijk omdat ik nog super veel van deze man hou! (ja man hij is ondertussen bijna 30) Ik wist niet dat een mens zo enorm veel kon huilen op 1 dag. Nu heb ik dus een poedersuiker vakantie! Op het moment heb ik spijt van die ene sms : ''Ik ga deze week goed nadenken of ik dit nog wel wil.'' Door die sms was het voor hem ook klaar. Ik hou echt van hem. En wat me ook zorgen baard is mijn poes die bij me ex woont. Me ouders willen geen kat, maar ik wil haar bij me hebben. Ik mag haar zo mee nemen van me ex, maar waar moet ze heen! God wat zal ik haar missen:'( Net als mijn vriend!!
Respect als je dit gelezen hebt allemaal! (typ soms niet helemaal toppie)
Ik mis het samen in slaap vallen. Wat we al een maand of 2 niet meer deden. Ieders eigen kantje zonder hou van je te zeggen gaan slapen
Ik mis het bij hem zijn. Nu al. Sinds vanmorgen:'(
Ik zit echt in de knoop met mezelf:'( Help!! Heb ik de goede keuze gemaakt??
Laatst bijgewerkt door Coby op 15-07-13 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto's verwijderd ivm privacy.
Ergste is nog dat hij zegt dat hij met zich zelf in de knoop zit en mij gelukkig wil zien en hij dat niet kan bieden door dat hij zo in de knoop zit. Door die overval
Mijn relatie is nu ook 1,5 week uit, in het begin verdriet maar ik ben nu weer volop aan het bloeien. Het is beter zo, mochten jullie bij elkaar horen, komen jullie wel weer bij elkaar.
Geef elkaar een tijdje rust en ruimte
Azmay
Geplaatst: 14-07-13 20:37
Laat het even rusten, praat nog eens met elkaar en kijk dan verder. Je bent jong en komt echt nog wel een andere leuke man tegen hoor.
Klopt. Hij geeft zelf nu ook aan dat hij zowiezo eerst zich zelf terug wil vinden. De jongen zijn die hij was.
Me moeder zei vanmiddag al, als jullie echt de ware zijn voor elkaar, dan vinden jullie elkaar wel weer.
Maar toch, ik vind het heel moeilijk. Ik heb veel met hem mee gemaakt. Hij weet alles van me, ik van hem. Is lastig!
Axel_Clauw
Geplaatst: 14-07-13 20:43
Heftig hoor! Krijgt jouw vriend psychische hulp bij een hulpverlener? Wat hij mee heeft gemaakt is heel heftig en hij kan er blijkbaar niet mee omgaan(wat logisch is). Ik geloof er echt wel in dat jouw steun hem wat helpt hoor, maar sommige dingen kan jij, hoe graag je ook wilt, niet voor hem oplossen. Dat moet hij zelf doen, eventueel met hulp van een hulpverlener en steun van naasten.
Misschien moet je dit even laten bezinken en afvragen wat jij nou echt wilt, waar jij gelukkig van word. Is hij de man waar je oud mee wilt worden? Dan is het het vechten waard. Maar misschien is het ook wel beter zo, wat hij ook heeft meegemaakt, jij verdiend het niet om zo afgezeken te worden. Weeg alle voors en tegens af als je wat gekalmeerd bent, praat met elkaar en kijk hoe het gesprek loopt. Heel veel sterkte in ieder geval!
purny
Geplaatst: 14-07-13 20:45
Laat hem even zijn gang gaan, hij heeft het waarschijnlijk heel erg moeilijk met de hele beroving. Heeft hij al wat gehoord van slachtofferhulp?
max66
Geplaatst: 14-07-13 20:46
zou je vriend het leuk vinden om met zijn hoofd op het internet te staan met jouw verhaal erbij? Denk ut nie.....
korbakimmy8
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 20:48
Hij is bij slachtoffer hulp geweest ja, Deze deden niet zoveel. Hij heeft zijn eerste gesprek bij een psygiather gehad ja. Ik heb hem meerdere maanden de kans gegeven alles over mij heen te gooien. Daar deed ik zeker niet moeilijk over. Maarja.... Na zoveel maanden trok ik het niet meer. Maar achteraf weet ik niet of dit echt de juiste keuze is. Ik los er weinig mee op. In mijn ogen dan:$
korbakimmy8
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 20:49
max66 schreef:
zou je vriend het leuk vinden om met zijn hoofd op het internet te staan met jouw verhaal erbij? Denk ut nie.....
Dat boeit hem niet hoor. Als je zijn naam op google intypt staat ie er ook
Je kunt foto's googelen Dus ja, alle informatie kun je krijgen.
Daarbij is het natuurlijk logisch dat het moeilijk is. Echter moeten dingen soms gewoon zo lopen zoals ze gaan. Ik denk dat het beter is voor jullie allebei. Veel sterkte in ieder geval.
Ik zou zeggen, geen hand vol maar een land vol. Zo'n kerel is jou niet waard. Sta op en ga verder met je leven,je bent nog zo jong. Je moet niet houden van iemand die jou niet met respect kan behandelen, want dan heb je geen respect voor jezelf. Breken met deze vent is het enige juiste wat je kon doen. Hopen voor hem, dat niemand hem ooit aandoet wat hij bij jou heeft gedaan. Ik snap werkelijk niet dat je twijfelt. Je hebt dit heel goed gedaan!
Ik twijfel omdat ik van die man hou! Omdat ik weet hoe die was. Omdat ik weet hoe hij kan zijn. Omdat ik weet hoeveel hij van mij hou. Omdat ik weet waarom hij zo doet. Omdat ik bang ben voor het gene wat gaat volgen het vreselijke gemis, het missen van hem, zijn armen om me heen.
Vind het niet heel netjes om foto's op internet te zetten als ik eerlijk ben, daar komt hij zo achter.
Succes ermee.
Die foto's zou ik persoonlijk ook verwijderen TS. Zijn toch best intieme foto's van jullie samen. Lijkt me dat je die voor jezelf wilt houden en niet met heel de wereld wil delen.
Gewoon zelf verder gaan. Je hebt nog tijd genoeg om de sores van een ander te moeten dragen. Leef vooral een lekker leven en laat je door geen man zo respectloos behandelen, want dat is wat hij in mijn ogen doet.
Axel_Valerie
Geplaatst: 15-07-13 19:22
Sorry maar is dit een grap? Als dit mijn verhaal was geweest was ik zelf ook anoniem gebleven.. Die jongen is labiel, weet jij veel wat er gebeurd als hij dit allemaal leest?