Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het eten bakt minder snel aan dan bij de gewone anti-aanbak pannen, en is makkelijker schoon te vegen omdat ie zo glad is.. En ik denk ook dat hij sterker is en langer mee gaat. Ik kan em ook gerust met een schuursponsje schoonmaken zonder bang te hoeven zijn dat de laag kapot gaat. Ik vind em ideaal!
) 
aankomende week zsm de stad in! secricible schreef:Manzano, ze zijn nu 8 jaar oud dus gewoon versleten. Vlees gaat nog wel, maar vis is gewoon niet meer te doen.
Het is er niet meer van gekomen vandaag, gelukkig hoef ik niet te koken vanavondaankomende week zsm de stad in!
manzano schreef:secricible schreef:Manzano, ze zijn nu 8 jaar oud dus gewoon versleten. Vlees gaat nog wel, maar vis is gewoon niet meer te doen.
Het is er niet meer van gekomen vandaag, gelukkig hoef ik niet te koken vanavondaankomende week zsm de stad in!
Dan mag het wel een keer ja!! Maar als ze 8 jaar goed bevallen zijn..... waarom overstappen op wat anders??
Bedoelde met mijn eerdere post overigens alleen dat mijn tefal pannen gewoon goed bevallen.