Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tabaluga12 schreef:Lastig en herkenbaar verhaal.. Is het je je eigen hond?
JCDJK schreef:Kan je geen gesprek beginnen met je vader hierover?
Of samen met je mam..
Duidelijk afspraken maken en wat je vader doet kan echt: ervaring..
Succes en sterkte!
Tytonidae schreef:JCDJK schreef:Kan je geen gesprek beginnen met je vader hierover?
Of samen met je mam..
Duidelijk afspraken maken en wat je vader doet kan echt: ervaring..
Succes en sterkte!
We hebben meerdere keren geprobeerd met mijn vader EN moeder te praten. Helaas is mijn vader compleet niet voor rede vatbaar, die zucht een keer, mompelt een keer en kijkt dan de andere kant op. Mijn moeder heeft geen zin in 'moeilijke dingen' want 'ze heeft het al zo druk'. Helaas, ik had het zelf graag anders gezien.
Kentaro schreef:Ik kan me jouw frustratie héél goed voorstellen!!
Alleen snap ik wel dat je moeder boos is, het blijven je ouders en een 'scheldwoord' is dan gewoon niet op zijn plaats. Alleen dat stukje begrijp ik wel.
Kun je niet proberen te zorgen dat je interessant bent voor de hond?? Ik kan me niet voorstellen dat aandacht alleen afhangt van eten?! Leuk speeltje/spelletje?!
Citaat:(Woord vergeten: wat je vader doet kan echt niet: ervaring..)
Hmm.. Ikzelf vind het zonde dat het soms zo moet gaan, was hier ook zo. Gelukkig is onze hond veranderd..
En als je je vader met iemand anders laat praten, DA bv?
Hoop dat het snel anders word voor jou en je hond!
Tja, ik zou het anders doen, maar het beest adoreert hem en is volledig van slag als ons pa een keer niet thuis is. Niet hoe ik een hond op zou willen voeden en verzorgen, maar ik bemoei me er verder niet mee. Ik heb mijn paarden, die worden zo verzorgd zoals ik dat wil, die zijn echt van mij. Tytonidae schreef:Ik zag meteen dat hij iets opraapte en het gauw naar binnen slikte. Dus ik achter de hond aan, en probeer hem te pakken zodat ik het eten uit zijn mond kon halen. Wat gebeurt er: De hond bijt me volop in mijn hand, iets wat hij nog nooit gedaan had. Normaal hapte hij wel eens als ie straf kreeg, maar qua bijten was dit echt de eerste keer. Vervolgens schreeuwt mijn vader tegen me: JE HAD HEM OOK MET RUST MOETEN LATEN. Ik zo: Met rust laten, ben je nou helemaal gestoord? Hij bijt MIJ en IK heb het gedaan?

Sabinee__ schreef:Een hond onder appel moet het gewoon accepteren als jij als baas zijnde eten uit zijn mond haalt. Sorry hoor. Ik vind het idioot dat hij dan bijt. Natuurlijk moet je niet continu in zn bek zitten, maar als hij een keer wat vreet waar hij dood ziek van kan worden moet je dat gewoon uit zn bek kunnen halen.