Deze gekocht en begonnen met het opknappen van mijn woning - muren verven, vloer leggen, het nam allemaal wat meer tijd in beslag (icm fulltime baan). Nu ik zo goed als klaar ben en dus een inschatting heb van wanneer ik eventueel zou kunnen verhuizen, wilde ik de groupon verzilveren.
Ik belde het bedrijf op, zij vroegen wanneer ik gebruik wilde maken van hun service, ik zei misschien volgende week vrijdag. Dan konden ze helaas niet, ze hadden de agenda ook niet bij de hand, maar als ik wat data zou mailen, zouden ze erop terugkomen.
Zo heb ik dus een mailtje gestuurd en gezegd dat ik vrij flexibel ben, maar misschien een paar voorkeursdata heb (voor wat extra hulp van iemand die alleen op die data kan). Had data voor de rest van de maand doorgegeven. Kreeg een mailtje terug dat de eerste volgende datum dat zij konden midden augustus was, dat is 6 weken wachten.
Teruggemaild dat de groupon niet aangaf dat je zo ver van te voren moest boeken en dat ik teleurgesteld was in de deal, kan moeilijk nog 6 weken huur betalen voor een woning waar ik niet in kan wonen. Nog geen reactie op gehad. Ondertussen wat andere verhuisbedrijven gepijld en eentje mailde terug dat ze zelfs al dit weekend al beschikbaar waren.
Ik snap dat groupons soms wat lastig zijn in te plannen en voor een etentje in een restaurant zou ik het niet erg vinden om een paar weken te moeten wachten, maar voor een verhuizing vind ik dit wel wat vervelender, er komen toch wat extra kosten bij kijken.
Mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt of tips hebben? Ik zit er overna te denken de Groupon door te verkopen (er natuurlijk bij te zeggen dat er optijd geboekt moet worden) en een snellere verhuisservice te regelen. Ik wil m'n huisje in!
Je schijnt dus je aangekochte groupon te kunnen cancellen