Groupon frustratie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MacavityL

Groupon frustratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 10:57

Via Groupon had ik een mooie deal gezien - twee uur verhuizen met twee verhuizers en een vrachtwagen.

Deze gekocht en begonnen met het opknappen van mijn woning - muren verven, vloer leggen, het nam allemaal wat meer tijd in beslag (icm fulltime baan). Nu ik zo goed als klaar ben en dus een inschatting heb van wanneer ik eventueel zou kunnen verhuizen, wilde ik de groupon verzilveren.

Ik belde het bedrijf op, zij vroegen wanneer ik gebruik wilde maken van hun service, ik zei misschien volgende week vrijdag. Dan konden ze helaas niet, ze hadden de agenda ook niet bij de hand, maar als ik wat data zou mailen, zouden ze erop terugkomen.

Zo heb ik dus een mailtje gestuurd en gezegd dat ik vrij flexibel ben, maar misschien een paar voorkeursdata heb (voor wat extra hulp van iemand die alleen op die data kan). Had data voor de rest van de maand doorgegeven. Kreeg een mailtje terug dat de eerste volgende datum dat zij konden midden augustus was, dat is 6 weken wachten. -O-

Teruggemaild dat de groupon niet aangaf dat je zo ver van te voren moest boeken en dat ik teleurgesteld was in de deal, kan moeilijk nog 6 weken huur betalen voor een woning waar ik niet in kan wonen. Nog geen reactie op gehad. Ondertussen wat andere verhuisbedrijven gepijld en eentje mailde terug dat ze zelfs al dit weekend al beschikbaar waren.

Ik snap dat groupons soms wat lastig zijn in te plannen en voor een etentje in een restaurant zou ik het niet erg vinden om een paar weken te moeten wachten, maar voor een verhuizing vind ik dit wel wat vervelender, er komen toch wat extra kosten bij kijken.

Mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt of tips hebben? Ik zit er overna te denken de Groupon door te verkopen (er natuurlijk bij te zeggen dat er optijd geboekt moet worden) en een snellere verhuisservice te regelen. Ik wil m'n huisje in!

Anoniem

Re: Groupon frustratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:58

Heb je ook al zelf contact opgenomen met groupon?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:59

Wat vervelend zeg!
Heb je al contact gezocht met groupon zelf?? Ik moet zeggen dat ik daar goede ervaring mee heb! (dan ging het niet om een dienst, maar product dat maar niet geleverd werd)
Heb helaas meerdere slechte ervaringen gelezen met 'diensten' zoals o.a. uit eten, dat er gewoon geen plaatsen beschikbaar waren :P

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 11:03

Ik ga inderdaad ook maar eens contact opnemen met Groupon support, thanks!

(al weet ik niet hoeveel ze me kunnen helpen - de dienst kan geleverd worden, maar niet in het tijdsbestek wat voor mij handig is).

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:05

MacavityL schreef:
Ik ga inderdaad ook maar eens contact opnemen met Groupon support, thanks!

(al weet ik niet hoeveel ze me kunnen helpen - de dienst kan geleverd worden, maar niet in het tijdsbestek wat voor mij handig is).

Dan moeten zij alsnog vooraf aangeven wanneer de dienst gereserveerd moet worden volgens mij.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:05

Wie weet!? (als ik naar het ziekenhuis bel voor een afspraak, duurt dat maanden, als m'n huisarts belt kan het ineens wel snel :P )

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:06

Ik zou idd ook even contact opnemen met groupon.

Ik had vorige week een weekendje weg gekocht, bleek ook zeer beperkte beschikbaarheid voor te zijn, terwijl ik t voor volgend jaar februari wilde boeken. Alle weekenden dat ik kon zaten al vol. Toen heb ik geannuleerd, dat kan binnen een aantal dagen. Maar baalde er wel van. Annulering is ook netjes afgehandeld. Hopelijk kan dat in jouw geval ook.

Ik vind t lastige aan groupon dat je beschikbaarheid niet kunt doorgeven. Voor weekendjes weg gebruik ik liever travelbird, weet je gelijk welke data er mogelijk zijn. Zouden ze wat mij betreft bij groupon ook mogen doen.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 11:14

Heb Groupon gemaild, dus ben benieuwd wat ze zeggen!

@Winged - dat vind ik ook inderdaad!

@miccamaaike - heb de groupon alleen al wat langer, dus ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:28

Vervelend zeg!
Vrees alleen dat Groupon er weinig mee kan...

Wat ik wel merk en ook altijd doe met reseveringen, is nooit vooraf vertellen dat je het via groupon of vakantieveilingen hebt.
Ik maak eerst de reservering en als alles akkoord is, is het van 'oh ja, bijna vergeten maar ik moet natuurlijk nog even doorgeven dat ik met een groupon/vakantieveilingen voucher kom'

Want paar keer kleine test gedaan, eerst proberen te reserveren met vermelding vooraf 'nee sorry vol, nee niet beschikbaar'
Half uurtje later weer bellen (of even iemand anders laten bellen) om te reserveren zonder vermelding en hoppa, 'ja hoor, prima, geen probleem'.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:45

Hotels hebben meestal een x aantal kamers beschikbaar voor de groupon actie... dan kun je dus nog wel boeken, maar niet meer met je groupon. Misschien had ik jouw methode beter kunnen toepassen Kanelly!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:58

Oh getsie, daar hadden ze iets beter over na moeten denken. Misschien loopt het inmiddels storm bij het verhuisbedrijf door de groupon actie.

Ik hoop voor je dat ze iets kunnen en willen doen. Mijn ervaring met Groupon is bar en barslecht.
In februari een harde schijf gekocht maar de levering liet behoorlijk op zich wachten. Ik iedere keer bellen met als antwoord: oh maar hij is naar u onderweg hoor mevrouw!
Uiteindelijk eind juni nog niets gehad en nog maar een keer bellen: ja het is heel vervelend maar de actie is niet meer doorgegaan. U krijgt het aankoopbedrag terug maar de verzendkosten keren wij uit in Groupon bonnen. Kortom: 5 maanden gewacht, niets gekregen behalve een boel ellende. Ik bestel daar niks meer.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 20:03

ik heb toevallig gisteren ook een groupon gekocht voor de kapper, staat dat je haar geknipt, gewassen en geverfd word. Ik dus gekocht en gebeld, blijk ik voor lang haar opeens 15 euro meer te moeten betalen, sorry maar dat was niet de afspraak, dit stond niet op de groupon! Dus ik denk dat ik er dan ook maar van af zie, want dan blijf je betalen, wou namelijk ook nog highlights en dan betaal je ook 4 euro per folie ofzo los :') Je schijnt dus je aangekochte groupon te kunnen cancellen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 20:06

ik heb het ook een keer gehad, een groupon gekocht en die bleek al verzilverd tezijn terwijl ik het zelf nooit heb gedaan :?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 20:32

Ik kocht vroeger ook regelmatig bij Groupon en vergelijkbare sites, maar doe het niet meer. Je wordt altijd anders behandeld of de kwaliteit van de spullen is minder.
Had eens een workshop via groupon en die is tot 3 keer toe afgezegd. Pas twee maanden later dan de eerste geplande datum konden we terecht.
Andere keer werden we niet al te vriendelijk behandeld, waardoor een workshop ook niet echt geweldig was.

Wel heel vervelend natuurlijk! Zou inderdaad groupon zelf bellen, misschien dat zij wat voor je kunnen betekenen.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 13:34

Alles is netjes opgelost! *\o/*

Groupon gemaild en ze zouden het in behandeling nemen. In de tussentijd mailde het verhuisbedrijf met een excuus en dat ik het geld van Groupon terug kan krijgen. Met deze info nogmaals Groupon gemaild en die zouden het naar de financiele afdeling sturen voor akkoord. Vandaag akkoord gekregen en het geld wordt terug gestort.

Dus zowel van het verhuisbedrijf als van Groupon netjes opgelost. Nu kan ik op zoek naar een ander verhuisbedrijf en zsm verhuizen :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:36

+:)+ Fijn om te horen dat het toch nog goed gaat komen :D
Succes alvast met verhuizen!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:59

Fijn dat het opgelost is! Groupon handelt t volgens mij vaak wel netjes af :)