LG p990 Optimus en whatts app

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

genja

LG p990 Optimus en whatts app

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 22:50

Hoi,

Heb gisteren mijn Samsung laten vallen en scherm kapot gelukkig wel verzekerd. Nu een leentoestel gekregen LG (wat een rot telefoon) maar heb wel whatts app kunnen downloaden wat ik om mijn smasung ook gewoon had. maar krijg het niet geinstaleerd. Telefoon wil iedere keer mijn status gaan controleren en dan gaat die naar twitter. Maar ik heb geen twitter account en wil die ook niet aanmaken weet iemand hoe dit werkt??
(zou toch raar zijn als je voor whatts app bij LG een twitter account moet hebben??)

Groetjes Genja

xStephanie

Re: LG p990 Optimus en whatts app

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:13

Als je de status wil controleren op whatsapp stuurt hij je automatisch door naar de whatsapp twitter. Daar kan ke verder niks mee want zo up to date is die twitter niet en daar hoef je dus geen account voor aan te maken.

Je kan dus wel whatsapp openen maar niet gebruiken in de zin van berichten versturen?

genja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 08:55

het stomme is dat je gewoon niet voorbij dat twitter komt. En nu maar een account aangemaakt maar op de een of andere manier werkt het gewoon niet....

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:18

Je heb ook niks aan die twitter en daar hoef je ook heen account voor aan te maken..