Dingen die ik erop doe is 80% internet. Verder films en series kijken, en veel werk voor m'n studie (powerpoint, word, colleges terugkijken, etc). Hij wordt tijdens de collegeperiodes regelmatig meegesleept naar de uni, maar dit probleem is pas ontstaan toen de tentamenperiode weer aangebroken was en hij dus fulltime thuis stond.
Heeft iemand enig idee wat ik zelf nog kan proberen voor ik 'm na laat kijken? Ik heb avast de volledige systeemscan laten doen, defraggler gedraaid en cccleaner. Tot zover mijn huidige kennis. Ik ben niet helemaal onhandig met computers dus voordat ik 'm wegbreng wil ik eerst kijken of ik er niet zelf wat aan kan doen (of niet), weet alleen niet waar te zoeken, dus daar vraag ik de hulp van bokt
Ik zit zelf erover te denken om de zomervakantie te gebruiken om 'm even helemaal te fragmenteren en alles opnieuw te installeren. Heb alleen wat programma's erop staan die ik niet meer op cd enzo heb, zijn er nog manieren om die veilig te stellen? Van de rest maak ik natuurlijk een backup, maar ik weet niet of je een volledig geinstalleerd programma kunt backuppen..
)
Ik heb ook wel van die handige vrienden. Zal eens kijken