Ik zit met een vraag/probleem. Ik heb de Blackberry van mijn vriendin overgenomen, want zij heeft een nieuwe gekocht. Zij had de Blackberry met een abonnement gekocht en ik heb dus mijn eigen simkaart in het apparaat gestopt. Dus gewoon prepaid. Bij haar thuis kon ik gewoon w'appen en twitteren en dat soort dingen, maar thuis kan ik geen berichten versturen, want er blijft dan steeds zo'n klokje staan en soms opeens krijg ik wel berichten binnen. Ik kan ook niet meer op App World, als ik daar op klik blijft hij maar op 'laden' staan en uiteindelijk gaat dat weg en gebeurd er niks..
Ik hoop echt dat iemand weet wat dit is en wat ik er aan kan doen!
Dat klokje en niet kunnen laden duidt om geen internet verbinding. Waarschijnlijk zat je bij die vriendin thuis op de WiFi waardoor je wel internet had en nu thuis niet meer. Je zou thuis ook op WiFi kunnen gaan maar dan heb je alsnog alleen thuis internet (of andere plekken waar WiFi is). Ik weet niet of je tegenwoordig ook prepaid kaarten met internet hebt, maar voor een blackberry heb heb je speciaal blackberry internet nodig. DUs zal het ook niet werken als je gewoon normale 3G hebt.
What's app en Blackberry Messenger doen het niet als je geen blackberry bundel hebt, dus ook niet via WiFi. Tenminste, zo was het toen ik nog een blackberry 8520 had, dus ik neem aan dat dat nog steeds is.