Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En het moet natuurlijk mogelijk zijn op je werk
K_im schreef:Dan misschien even een hele domme vraag.. Ben nogal slecht met al die financiële rompslomp van de belastingdienst. Staat mijn bruto inkomen gelijk aan mijn verzamelinkomen (zoals deze is aangegeven op de voorlopige aanslag over 2012)? Of staat mijn bruto inkomen gelijk aan dat wat in Box 1 wordt aangegeven?
Uiteraard staat dit ook op mijn jaaropgave weergegeven, maar aangezien ik meerdere inkomensbronnen heb, wil ik graag weten wat de belastingdienst/de overheid als inkomen ziet.
(Box 2 is voor mij niet van toepassing, Box 3 wel, maar daar doet DUO volgens mij niets mee, toch?)
) en dat telde ik dan op. Dit jaar werk ik 'gewoon' naast mijn scriptie en heb alles maar gewoon uitgezet. Stufi kreeg ik toch niet meer en OV gebruikte ik amper nog. zap schreef:Ik vind ook de redenering van Marieke kort door de bocht. Als je boven die grens verdient, wil dat niet gelijk zeggen dat je geen OV + stufi nodig hebt. OV kosten lopen heel snel heel erg op en als je gaat werken, verdien je uiteindelijk minder dan dat je stufi
Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben, maar begrijp m wel, en ik kan hem ook toelichten.K_im schreef:Dan zit er voor mij niets anders op dan niet extra tot minder te gaan werken.. Jammer dat de overheid dat zo wil.