Het volgende is het probleem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Het volgende is het probleem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:35

Beste Bokkers,

Ik had mij voorgenomen geen topics meer te starten waarin ik mijn hart lucht. Echter doet zich er weer een situatie voor waarover ik graag mijn hart zou luchten. Heb een goede vriend waarmee ik erover kan praten, maar het lucht niet op en thuis veroorzaakt het ruzie.

Mijn titelkeuze was eerst "twitterruzie", maar ik dacht dat ik beter een andere titel kon pakken omdat het anders niet zo aantrekkelijk is en men al snel denkt.. och daar hebben wij Lasca weer ;). Ja, dat klopt. Ruzie is misschien een heel groot woord maar hieronder zal ik het uitleggen. Excuus als het topic verkeerd staat, als dat het geval is mag hij verplaatst worden. Ook even voorafgaand aan mijn verhaal dat komen gaat, nog een paar topicregels om het in goede banen te leiden; 1 niet persoonlijk reageren, 2 alleen inhoudelijk op "het probleem" reageren, 3 svp vriendelijk blijven en 4 alleen reageren als je iets nuttigs te zeggen hebt ;). Ikzelf zal zoveel mogelijk mijn best doen normaal en vriendelijk te reageren en als ware de rol van frontofficemedewerker aan te nemen omdat ik achter de balie ook vriendelijk moet blijven.

Het begon in 2012, ik leerde via Raveleijn een meisje kennen en ik noem haar m. We wisselden 06nummers uit en gingen appen. Ook volgenden we elkaar op twitter. Ik was fan of nouja ben dat nog steeds, van Joris Brukx. Ik schreef wel eens I'm missing someone of iets dergelijks. Ze ergerde of irriteerde haar hieraan en ze begon banketstaaf te doen. Nu is ze 16 dus dat zegt misschien ook iets. Oke, we kregen dus een soort van ruzie en we ontvolgden elkaar. Soms twitterde ik wel eens wat en dan voelde zij zich aangesproken. Dus kwam L (23jr) erbij maar ook Mar (denk 16 ofzo).
Om een lang verhaal kort te maken wil ik naar deze week gaan omdat het ook daar over gaat;
Ik twitterde iets in de trant van, je zal maar 25 zijn en een vriend van 50 hebben. Tja ik weet niet dat de vader van M 50 is en een vriendin van 25 heeft. Ik had het ergens gelezen. Dus M voelde zich aangesproken en reageerde daarop, ik had die bewuste tweet toen ook verwijderd en Mar en L beginnen zich er ook mee te bemoeien. Ik heb die 2 meiden geblokkeerd ( Wel kunnen ze op de een of andere manier mijn tweets nog lezen). Ik werd om 00:10 gebeld. Ik nam niet op. Ik twitterde nadien ook dat ik hun geen aandacht meer zou geven.
Totdat zich er weer een volgend probleem de ronde deed.. het is zo iets onbenulligs! R twitterde een vraag naar Dennis de Groot, maar ik beantwoorde de vraag, mag toch? M twitterde algemeen dat ik mij er niet mee moest bemoeien (ze noemde niet mijn naam). Ik weet dat als ik een tweet van Dennis krijg M jaloers wordt, want die is fan van Dennis. Ja, toch begon toch weer de "ruzie" en begon Mar zich er tegen aan te bemoeien. {Eerder deze week begon Mar mij te volgen op instagram, oke prima als zij daar lol in heeft}
Toen begon Mar dus heel zielig te doen, maar het ergste vind ik dat M mijn 06 dus aan Mar heeft gegeven! Zoiets doe je toch niet? Mar begon mij weer te bellen (Dus zij heeft mij maandagnacht ook gebeld toen ik niet opnam), mn zus nam de telefoon aan met Francesca. Mar zei dat ze over mij droomde iedere nacht enzo. Toen begon ze mij te mailen met diezelfde inhoud en daarna te appen. Ik snel naam en profielfoto veranderen maar ze had al door dat het telnummer wel van mij is. Alvorens had ik haar al geblokkeerd op de app.
Wellicht is het een onsamenhangend verhaal, er gebeurd ook zoveel! Mar reageerde op een foto op instagram van mij met 3 hartjes.. echt ze is goed gestoord.

Later begon ik ook in het Zweeds te twitteren en dat vond M jammer, ze is er zo klaar mee.. ja nu kan ze het niet meer lezen ;).

M heeft dus een obsessie voor mij, alles wat ik twitter trekt zij zich aan. Vanochtend op de Ipad, R twitterde iets naar M en ik wilde naar M haar account, klikte per ongeluk op het sterretje dus favoriet, zag ik later toen ik op de wc zat op mijn mobiel. Dus die heb ik weer uitgeklikt maar daar reageerde M ook algemeen op. Weet niet zo goed wat ik daar me aan moet.

Ik vind het dus erg vervelend dat zij een obsessie voor mij heeft, ik wil geen slotje want dan kunnen bepaalde mensen bijvoorbeeld acteurs mijn tweets niet meer lezen en er niet op reageren als ik hun mention. Ik kan bijna niks meer tweeten en zou graag verder nog in het Zweeds een tweet af en toe eruit slingeren. Maar dan gaat zij denken dat het over haar gaat..

Deze meiden gaan veel naar de Efteling, hebben een abo en wonen er ook in de buurt. Mn moeder, zus en ik gaan 28 juli voor 2 weken naar het Efteling hotel en willen rustig het park kunnen bezoeken. Zonder dat die meiden ons lastig vallen of mij in elkaar slaan.

Ik volg M niet op de officiele manier maar kijk wel iedere dag een paar x per dag op haar account, ook omdat ik het gewoon leuk vind.

Alles op een rijtje;
M is obsessief.
Ik wil gewoon kunnen twitteren.
Soms een tweet in het Zweeds eruit slingeren.
Mn moeder, zus en ik willen graag rustig het park kunnen bezoeken zonder dat de meiden ons lastig vallen en of mij in elkaar slaan.
Ik wil niet gedwongen worden een slotje op mijn account te plaatsen.

Hoe ga ik met deze situatie om?

Charaz

Re: Het volgende is het probleem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:41

Misschien eens bij jezelf te raden gaan?

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:42

dit verhaal lijkt van een 16 jarige die nog volop in de pubertijd zit en zich bezig houd met twitter ruzies en dergelijke..
ik zie in je profiel dat je 25 bent.. zou je hier dan niet eens boven gaan staan?
bang dat je in elkaar geslagen word door 16 jarige meiden als je in de Efteling komt??

als jij perse wilt twitteren..verwijder je account en maak een nieuwe aan met een andere naam en blokkeer de meiden die je lastig vallen.
verder ga geen uitdagende berichtjes plaatsen en leef je eigen leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:47

Charaz schreef:
Misschien eens bij jezelf te raden gaan?

Waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:49

AdnerB schreef:
dit verhaal lijkt van een 16 jarige die nog volop in de pubertijd zit en zich bezig houd met twitter ruzies en dergelijke..
ik zie in je profiel dat je 25 bent.. zou je hier dan niet eens boven gaan staan?
bang dat je in elkaar geslagen word door 16 jarige meiden als je in de Efteling komt??

als jij perse wilt twitteren..verwijder je account en maak een nieuwe aan met een andere naam en blokkeer de meiden die je lastig vallen.

Ik sta er ook boven en wil ik graag omdat die meiden jonger dan ik zijn. Bang om in elkaar geslagen te worden? Misschien wel ja..

En waarom zou ik een nieuw account aan maken? grote onzin vind ik dat, kan ik alles met iedereen die ik nu volg weer opnieuw beginnen. Dat M nu een obsessie voor mij heeft.. zich op alles aangesproken voelt is haar probleem en niet het mijne. Zij zijn de gene die zo zielig doen. Voor de rest twitter ik niks over M ofzo nogmaals kan ik er wat aan doen dat zij zich aangesproken voelt?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:50

Daarom heb ik geen twitter en instagram.

Nee niet daarom, te lui en ik snap het niet :+

Overigens, negeer ze gewoon, dan gaat het vervelen

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:51

Ik snap bijzonder weinig van het hele verhaal.
Na mijn idee een domme ruzie tussen een paar 16 jarigen, get a life!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:51

Lasca_1987 schreef:
AdnerB schreef:

Ik sta er ook boven en wil ik graag omdat die meiden jonger dan ik zijn. Bang om in elkaar geslagen te worden? Misschien wel ja..

En waarom zou ik een nieuw account aan maken? grote onzin vind ik dat, kan ik alles met iedereen die ik nu volg weer opnieuw beginnen. Dat M nu een obsessie voor mij heeft.. zich op alles aangesproken voelt is haar probleem en niet het mijne. Zij zijn de gene die zo zielig doen. Voor de rest twitter ik niks over M ofzo nogmaals kan ik er wat aan doen dat zij zich aangesproken voelt?

ik denk dat je beter kan nadenken en opletten voor dat je iets plaatst..
maar goed als jij er niks mee wilt doen en door wilt gaan hoe je bezig bent dan is dat je eigen keus.
ik geef je tips maar je geeft overal een tegen argument op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:52

Batlow schreef:
Daarom heb ik geen twitter en instagram.

Nee niet daarom, te lui en ik snap het niet :+

Overigens, negeer ze gewoon, dan gaat het vervelen

Wil ze wel negeren hoor maar M leest mijn tweets en voelt zich om alles aangesproken, dus nu kan ik eigenlijk niks meer tweeten..

Dan nog een dingetje.. Mar en L heb ik geblokkeerd maar ze kunnen wel mijn tweets lezen, hoe kan dat dan?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:53

Ja ze voelt zich aangesproken en dan?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:53

Meid, je bent 25.

Ga je eens gedragen naar je leeftijd en niet als een puber van 16.

Ruzie via twitter, echt hoe kinderachtig.

Kan je je tijd niet beter besteden dan een kinderachtige ruzie via twitter?

Verwijder je account, maak desnoods een nieuwe aan.
Nummers blokkeren en klaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:54

Negeren.
Niet op haar account kijken als je je toch al aan haar ergert. Niet reageren op haar tweets of op van die vriendinnen van haar waar je schijnbaar ook ruzie mee hebt. Niet reageren als zij wel op jou reageren.
Als je net doet of ze er niet zijn dan ben je ook niet interessant voor hen en zijn ze het zo beu.

Gedraag je naar je leeftijd en laat die meisjes van 16 lekker puberen ;)

Kitty1985

Lasca_1987 schreef:
AdnerB schreef:

Als het haar probleem is, waarom open je dan in godesnaam dit topic?

xMyrth

Batlow schreef:

precies wat ik ook dacht.
dat is toch niet jouw probleem??? zij voelt zich aangesproken, boeieeeeeee

MaaikeMo

Als zij zich aangesproken voelen, is dat toch hun probleem?
Ik zou me er niet zo druk over maken. Doe lekker je ding en negeer ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:55

Batlow schreef:

M is de gene die ruzie maakt en dan komen Mar en L erbij. Ik ga er niet op in. Dus men kan wel zeggen gedraag je naar je leeftijd, ja dat doe ik want ik wil me zeker niet naar hun niveau verlagen!

nummers blokkeren? Mar heeft mijn 06, op de whatsapp is ze geblokkeerd... hoe kan ik haar nog meer blokkeren, van de andere heb ik geen 06nummer.

Nogmaals vanwege hun stomme gedoe ga ik geen nieuw account aanmaken.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:57

waarom open je dan een topic? 8)7

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:58

Als jullie elkaar ontvolgt hebben, waarom leest zij dan jouw tweets nog? Scherm je tweets af voor mensen die je niet volgen, op die manier kan jij bepalen wie ziet wat jij zegt en wie niet. Daarnaast bepaal jij ook of mensen die een volgverzoek sturen ook daadwerkelijk volgers worden.

Er word op internet zat geplaatst en gezegd waardoor mensen zich aangesproken kunnen voelen. Misschien moet je er inderdaad maar lekker boven staan en ze lekker laten praten. Wat al eerder gezegd is, meisjes van 16 zijn over het algemeen op zoek naar twitterruzies, tweetjails en op deze manier geef jij ze waar ze op uit is: AANDACHT. Al ga jij er niet op in, is het niet interessant meer en gaan ze vanzelf een ander zoeken om lekker op te mieren**** :)

Ik lees intussen al waar dit topic, net als je voorgaande topics op gaat uitdraaien. Goed bedoelde adviezen van bokt die door jou allemaal met een Nee maar beantwoord worden. Succes
Laatst bijgewerkt door Tess__ op 06-07-13 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitty1985

Lasca_1987 schreef:
Batlow schreef:

M is de gene die ruzie maakt en dan komen Mar en L erbij. Ik ga er niet op in. Dus men kan wel zeggen gedraag je naar je leeftijd, ja dat doe ik want ik wil me zeker niet naar hun niveau verlagen!

nummers blokkeren? Mar heeft mijn 06, op de whatsapp is ze geblokkeerd... hoe kan ik haar nog meer blokkeren, van de andere heb ik geen 06nummer.

Nogmaals vanwege hun stomme gedoe ga ik geen nieuw account aanmaken.

Wat is nou het probleem?? Ik snap er echt helemaal niets van.

Batlow

gedraag je dan ook naar je leeftijd zoals je zegt. Lees je openingspost is, zo kinderlijk.

Sorry, maar kom op. Verwijder twitter anders gewoon wat maakt het uit, als je het echt niet kan missen maak een nieuwe aan maar trek niet zo veel van die troela's aan. Je zegt dat het hen probleem is, maar jij maakt er nu zo veel meer van.
Negeer ze, doe wat je wilt. Maar ik snap het probleem nu niet zo. Wat wil je dat wij doen?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:00

Voor wie twitter jij?

Anoniem

Lasca_1987 schreef:
Batlow schreef:

Nou, laat ze lekker ruzie maken zou ik zeggen. Daar heb jij niks mee te maken toch?
Negeren, negeren, negeren.

AustriaTrick

Word volwassen en knikker die twitter zooi uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:01

Ik had willen horen hoe ik met die situatie om wil gaan, zeker dat Mar zo triets doet, wat jullie in mijn OP hebben kunnen lezen.

Nogmaals, wat ook in mijn OP staat, ik wil niet verplicht worden tot een slotje. Een nieuw account vind ik ook onzin vanwege die troela's.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:02

Wat is inderdaad het probleem?

Je hebt haar geblokkeerd, dus whatsappen kan je niet. Zodra de anderen je gaan whatsappen, blokkeer je hun ook. Gewoon tweeten wat je wil, en als zij zich aangesproken voelen, dan is dat hun probleem. Gewoon negeren, alles vergeten, en doorgaan met je leven..