Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ier schreef:Ik zou als ik jou was wat doorsparen voor je rijbewijs, daar krijg je gratis je scooterbewijs bij. Scooterbewijs 'los' halen, schijnt relatief duur te zijn.. Wellicht dat je is met je ouders kunt bespreken wat de mogelijkheden zijn voor je rijbewijs.
Theorie kun je gewoon via internet aanvragen bij CBR in elk geval. Als je een scooter gaat kopen zou ik wel iemand meenemen die er verstand van heeft, als blijkt dat je onverwacht nog dingen moet laten repareren etc. is goedkoop echt duurkoop.. Batlow schreef:Dat is helaas niet meer. Met je rijbewijs kan je geen scooter meer rijden. En sws, bewijs is rond de 400 en dat is voor mij makkelijker dan 1500, ik ben namelijk slecht in sparen.
lenaa_tje schreef:Batlow schreef:Dat is helaas niet meer. Met je rijbewijs kan je geen scooter meer rijden. En sws, bewijs is rond de 400 en dat is voor mij makkelijker dan 1500, ik ben namelijk slecht in sparen.
Jawel hoor ik heb een maand geleden m 'n rijbewijs gehaald en kreeg am er bij
Batlow schreef:Dat is helaas niet meer. Met je rijbewijs kan je geen scooter meer rijden. En sws, bewijs is rond de 400 en dat is voor mij makkelijker dan 1500, ik ben namelijk slecht in sparen.

_kajo_ schreef:Jullie kunnen TS nu wel heel leuk het advies geven om haar rijbewijs te halen maar is er wel een auto waarmee ze mee rond kan tuffen? Als dat niet zo is dan houd het snel op.