Hulde aan de vrachtwagenchaufeur en politie en ambulance

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Hulde aan de vrachtwagenchaufeur en politie en ambulance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 09:56

Zoals elke dag tuf ik met mijn auto over de A4 richting m'n werk. Om 2 uur stond het gigantisch vast vanwege een ongeluk. Nouja prima kan gebeuren. Ik m'n werk gebeld dat ik misschien iets later was ivm de file.

Sta ik iets voor de afslag Schiedam te wachten. Begint m'n motor te roken :oo oliebol

http://i1167.photobucket.com/albums/q62 ... 2d3fb7.jpg

Ik reed nog naast die ford ka en aan de rechterkant was geen vluchtstrook. En de 2 linkerbanen reden wel volle snelheid :oo
Ik eerst m'n knipperlicht aan toen m'n alarmlichten en gaan toeteren. Gelukkig reed er schuin achter mij een vrachtwagen die hem schuin naar links reed waardoor ik in 1 keer over kon steken +:)+
Gelijk 112 gebelt dat ik hier op een gevaarlijke plek stond. Komt er in dat gesprek precies politie achter mij staan. Die heeft mij even geholpen met hesje zoeken enz. En dat ik de ANWB moest bellen. Toen in dat wilde gaan doen stopte er een ambulance en die heeft de motorkap open gemaakt. Heeft nog even gekeken of hij hem kon maken. Maar helaas :n

Deze meneer heeft een takelwagen gebeld voor me zodat ze er sneller zouden zijn dan een reguliere takelwagen. Als hij er na een half uur niet was moest ik nogmaals de meldkamer bellen.. Dus na 3 kwartier stond ik er nog en heb ik dus maar gebelt. Was hij niet goed binnen gekomen := dus hup er is er met spoed 1 gekomen. Deze was met 15 minuten ter plaatse en heeft me naar een veiligere plek gesleept. Daar de ANWB gebeld. Die was binnen een uur aanwezig. En er bleek een stekkertje los te zijn Geschoten waardoor de ventilator van m'n radiator het niet deed :x

Gelukkig maar want ik dacht dat dit me heuullveeel geld ging kosten :$

Ondanks dat het behoorlijk stressen was. Heb ik heelveel hulp gehad van deze mensen. En deze mensen verdienen een dikke pluim +:)+ +:)+

Merileth

Re: Hulde aan de vrachtwagenchaufeur en politie en ambulance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 09:59

Wauw! Dat is nog eens even netjes helpen! Fijn dat het allemaal uiteindelijk mee viel.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:00

Super toch! Enne: van de vrachtwagen chauffeurs moet je het hebben, die zijn meestal vrij hoffelijk en meedenkend in het verkeer!

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:02

Dat is schrikken joh! Het is doodeng om met pech te staan.. :n

Echt super dat je zoveel hulp hebt gehad! Er zijn nog wel lieve mensen in de wereld :D

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:02

Rytir schreef:
Super toch! Enne: van de vrachtwagen chauffeurs moet je het hebben, die zijn meestal vrij hoffelijk en meedenkend in het verkeer!

Dat is ook mijn ervaring! Super dat je zo geholpen bent TS!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 10:04

Rytir schreef:

:j klopt hoor

Probeer hun ook zo makkelijk mogelijk te laten invoegen enz. Heb er altijd veel respect voor met zo'n groot ding op de weg

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:08

Zo! Wat een avontuur :D

Vrachtwagenchauffeurs vind ik ook helden, ben ook al eens super geholpen door een paar na een aanrijding.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:14

Pfoeh, wat een verhaal. Top dat je zo goed bent geholpen!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:22

Wauw wat fijn dat je zo goed geholpen werd! Ik heb idd ook veel respect voor vrachtwagenchauffeurs, probeer ze altijd de ruimte te geven als ik het door heb :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:26

Het stond er gister idd gigantisch vast, gelukkig moest ik de kant richting vlaardingen/hoek van holland op waar het wel door reed. Maar wat een avontuur zeg.

Geweldig dat je zo fijn geholpen werd. Petje af voor ze!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:26

Zo met recht hulde aan een ieder die je heeft geholpen. Wat een avontuur joh, gelukkig goed afgelopen allemaal ook voor je autootje.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:31

Fijn opgelost zo! En gelukkig simpel verholpen!

Niet gemerkt dat je motor temperatuur op liep? De meeste auto's hebben daar een metertje voor ;) Ik wil je niet bang maken, maar koppakkingen houden daar niet van en dat is wel een dure reparatie. Komende tijd goed je koelvloeistof- en oliepeil in de gaten houden hoor!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:40

Dat moet even schrikken zijn geweest, zo op die gevaarlijke plek.. Gelukkig is het goed opgelost! Fijn!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 12:46

Margreet schreef:
Fijn opgelost zo! En gelukkig simpel verholpen!

Niet gemerkt dat je motor temperatuur op liep? De meeste auto's hebben daar een metertje voor ;) Ik wil je niet bang maken, maar koppakkingen houden daar niet van en dat is wel een dure reparatie. Komende tijd goed je koelvloeistof- en oliepeil in de gaten houden hoor!

Nee hij schoot ineens omhoog. En alles was een week geleden bijgevuld. Het lag echt aan dat stekkertje

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:47

Fijn dat je zo goed geholpen bent, dat is wel een avontuur ja!

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:52

Rytir schreef:

Nou inderdaad! Als er geen vrachtwagenchauffeurs waren geweest, waren wij een paard kwijt geweest!
Ons paard had de trailer op de rem gestampt en toen is de rem, geloof ik, gaan branden en twee vrachtwagens hebben ons ingesloten en naar de kant geduwd, in eerste instantie waren we hartstikke boos op hen :=

Bij jou is het gelukkig (ook) goed afgelopen :)

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 12:12

Ik zou enorm schrikken, fijn dat het zo goed is afgelopen!

Rytir schreef:

Zo stond ik eens met pech in de Schipholtunnel, geen vluchtstrook en mijn alarmlichten en gewone lichten deden het niet meer. Toen is er ook een vrachtwagen achter mij gaan staan. Hij zegt mijn wagen vangt meer op dan jou kleine auto. Rijkswaterstaat had gelukkig heel snel de baan afgekruisd, vrachtwagen bleef staan tot ik de tunnel uit gesleept was, want je hebt altijd mensen die een kruis nergeren!
Ik was die man zooooo dankbaar _/-\o_

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 12:26

Dat lijkt me ook erg eng :(:)