Sta ik iets voor de afslag Schiedam te wachten. Begint m'n motor te roken
oliebolhttp://i1167.photobucket.com/albums/q62 ... 2d3fb7.jpg
Ik reed nog naast die ford ka en aan de rechterkant was geen vluchtstrook. En de 2 linkerbanen reden wel volle snelheid
Ik eerst m'n knipperlicht aan toen m'n alarmlichten en gaan toeteren. Gelukkig reed er schuin achter mij een vrachtwagen die hem schuin naar links reed waardoor ik in 1 keer over kon steken
Gelijk 112 gebelt dat ik hier op een gevaarlijke plek stond. Komt er in dat gesprek precies politie achter mij staan. Die heeft mij even geholpen met hesje zoeken enz. En dat ik de ANWB moest bellen. Toen in dat wilde gaan doen stopte er een ambulance en die heeft de motorkap open gemaakt. Heeft nog even gekeken of hij hem kon maken. Maar helaas
Deze meneer heeft een takelwagen gebeld voor me zodat ze er sneller zouden zijn dan een reguliere takelwagen. Als hij er na een half uur niet was moest ik nogmaals de meldkamer bellen.. Dus na 3 kwartier stond ik er nog en heb ik dus maar gebelt. Was hij niet goed binnen gekomen
dus hup er is er met spoed 1 gekomen. Deze was met 15 minuten ter plaatse en heeft me naar een veiligere plek gesleept. Daar de ANWB gebeld. Die was binnen een uur aanwezig. En er bleek een stekkertje los te zijn Geschoten waardoor de ventilator van m'n radiator het niet deed
Gelukkig maar want ik dacht dat dit me heuullveeel geld ging kosten
Ondanks dat het behoorlijk stressen was. Heb ik heelveel hulp gehad van deze mensen. En deze mensen verdienen een dikke pluim

klopt hoor
Ik wil je niet bang maken, maar koppakkingen houden daar niet van en dat is wel een dure reparatie. Komende tijd goed je koelvloeistof- en oliepeil in de gaten houden hoor!