Kur op muziek maken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Kur op muziek maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 14:47

Zoals de titel al zeg hoe maak je een leuke kur op muziek.
En dan ook echt zelf maken, ik heb al meerdere topics door zocht maar heb nog niet het programma gevonden waar ik dit mee kan doen.
Ik heb het volgend jaar met de evenenmentendag pas nodig maar ik ben van de goede voorbereiding dus wou graag nu beginnen.
Dus ik vraag mij af waarmee maakt bokt zijn/haar kur op muziek?
En waar lopen jullie tegen aan als jullie een kur maken, wat moet ik echt niet vergeten? En hoe maak ik het extra leuk om ernaar te kijken?

sorry als het niet goed staat of vewarrend is.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 14:56

Zelf je kur muziek maken als je geen verstand/ervaring hebt met het maken en editten van muziek in zo'n programma gaat je denk ik heel zwaar tegen vallen, het is een hele kluif! Ik heb laatst voor iemand een kur gecomponeerd en dat was denk ik wel éen van de lastigste opdrachten die ik tot nu toe heb gehad, en ik werk regelmatig in zulke programma's.. het is wel heel erg leuk om zelf te doen :) Maar ik zou als ik jou was iemand zoeken die je op technisch gebied hierbij kan helpen om het optimale er uit te halen Ik ben zelf opzoek naar dit soort opdrachten voor mijn portfolio omdat ik dit als een toekomstig werkveld zie, en wil me best aanbieden om je te helpen/adviseren!