Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben zelf ook gepest en buitengesloten en ik heb nog avonden waarop ik alleen maar kan huilen omdat ik zo bang ben dat mijn vrienden zich alleen maar voordoen als mijn vrienden en me gaan laten vallen. Het was gister mn verjaardag en ik heb het huilend afgesloten omdat mijn beste vriendin mn verjaardag vergeten was. Niet om het feit dat ze het vergat maar omdat ik weer bang was dat ik alleen zou zijn. (mijn 'vriendinnen' van vroeger zeiden altijd: we ziijn alleen op school vrienden, daarbuiten niet.) En elke dag werd begonnen met een lelijke opmerking over mn puistjes, kleding of haar.
ben nu echt een flapuit. Vreemden heb ik ook wel moeite mee. Begrijp dat wel goed hoor. Mn vader word meestal boos en zegt dat ik niet zo bleu moet doen maar het lukt dan gewoon niet om iets te zeggen... Wel super stoer van je dat je dan gaat schrijven! Ga je het op bokt posten? Ik ben echt benieuwd namelijk. En ik ga mee met bovenstaande: als er ooit iets is kan je me altijd pb'en! 

Vanillia schreef:Nou komop meid, uit die slachtofferrol, schouders eronder en gaan. Jouw toekomst is niet verpest, jouw toekomst is iets wat voor je ligt en iets wat jij tot een succes kan maken. Je verleden kun je niet meer veranderen, maar niemand gaat voor jou een leuke toekomst maken, dat kun je alleen maar zelf doen en jezelf heel zielig vinden helpt daar niet bij.
Edit: Klinkt misschien wat bot dit, maar ik weet helaas heel goed hoe het is. Natuurlijk kun je niet verwachten dat je jezelf van de ene op de andere dag super voelt en alles achter je laat, maar er zo in blijven hangen schiet je niks mee op.
lrtj_ schreef:Je hebt haar kansen op een leuke toekomst verpest!