Ik heb een probleem met een webshop, ik heb vandaag via een webshop een notebook besteld.
eerst gekeken of ze een Kvk nummer hebben. en je kan er via idial betalen. dus dat zat goed in mijn ogen.

nu kun je ze telefonies berijken en zijn ze heel vriendelijk hoor. maar toch ben ik niet tevreden.
ik heb een notebook besteld die hun volgens de webshop nog een beschikbaarheid van 22 stuks had.
dus met het oog op snel leverbaar, en betaalbaar (goedkoopste die ik kon vinden bij meerdere webshops)
ben ik voor deze gegaan. hij heeft voor mij niet snel te zijn of veel geheugen te hebben (ik zet allebestanden op een usb-stick
) nu had ik deze besteld, en dacht bel even waneer ik hem dan kan verwachten.
tja daar diende zich een probleem aan deze was niet meer leverbaar en kwam ook niet meer binnen
toen rade die man mij een anderen aan, en dan zou ik 40 euro extra over moeten maken.
hij zou mij een mail met een betalingslink sturen zodat ik dat dan over kon maken.
tja daar ging iets mis dus aan het eind van de midag nogmaals gebeld. nou oke perongeluk me mailadres verkeerd ingetypt blijkbaar dus hij zou hem nog een keer naar de juiste sturen.
nog niks. hun zijn tot 22;00 berijkbaar dus dacht bel er nog een keer achter aan.
onder tussen ook een beetje na zitten denken, en vond het eigenlijk ook niet echt netjes dat ik nu meer moet betalvoor een anderen laptop. terwijl het hun fout is dat hij niet meer leverbaar is en ik hem via de webshop besteld had. en zelfs al betaald had.
ik dus gebeld, en dat ook netjes en rustig voor gelegt, dit kon hij heel goed begrijpen.
en nu stelde hij voor dat ik daneen mailtje stuurde, met uitleg van het probleem, en welke ik dan nu wilde. en dat hun dit dsn in behandeling namen, en dat ze dan via de mail of telefoon weer contact opnemen. eigenlijk dus best netjes.
toch wil ik de fout wel een beetje bij hun leggen, en is mijn finacheele situatie niet zo heel ruim, dus vind ik eigenlijk dat ze mij wel een beetje tegmoed moeten komen.
maar nu is mijn vraag hoe leg ik dat netjes voor in een mail?
hopelijk is het een beetje duidelijk, en kunnen jullie mij advies geven.