Ik heb een laptop geleend van een persoon wegens persoonlijke omstandigheden. Gisteren zou ik voor mij en mijn moeder een glaasje cola inschenken. Je raadt het al; de fles besloot zowat de exploderen en in een straal van 1 meter zat alles onder de cola. Ik heb de fles zo goed mogelijk bij de laptop vandaag gehouden maar kon niet voorkomen dat er ietsje op het toetsenbord kwam. Dit heb ik schoongemaakt, niks aan de hand.
Vanochtend deed de touchpad het niet; ik gebruik deze altijd als muis, dus best vervelend. Ik kan er wel mee sturen, maar 'dubbelklik' doet het niet. Omdat ik wel kan sturen, kan ik hem dus niet hebben uitgezet. (?).
Nouja, niet kunnen selecteren is niet heel erg; dan gebruik je gewoon het knopje eronder die ook door kan gaan als 'linkermuisknop'. Sinds 10 minuten doet deze het ook nie tmeer. Van een vriend kreeg in de tip om de accu er eventjes uit tehalen en op nieuw op te starten; dit heeft niet geholpen.
Zijn er mensen die dit hebben gehad en weten hoe ik dit kan fixen?
Ik kan nu wel de muis gebruiken, maar zo wil ik de laptop natuurlijk niet teruggeven.