Jullie creatieve hulp is gewenst!
Mijn vriend is zondag jarig, zoals elk jaar had ik geen idee wat ik hem moest kopen of iets origineel om te doen.
Nu heb ik hem vandaag 2 lepelsteur gekocht en hij heeft ze direct gekregen ( die beestjes kunnen moeilijk tot zondag in dat zakje blijven
) Ik ben ze vandaag gaan halen, omdat lepelsteurs nogal gewild zijn en meestal snel weg zijn, maar ook simpel omdat dit de enige dag is dat ik tijd heb om naar de winkel te gaan.Vriendje lief was super gelukkig met zijn visjes, dus missie geslaagd.
Alhoewel...
Ik zou hem nu graag nog eens verrassen met iets kleins op zondag zelf. Ik moet er wel bij vertellen dat we zondag naar een 4x4 event gaan en al om 5u 's morgens moeten vertrekken
.We gaan met enkele vrienden, maar ook zij weten geen leuke verrassing. Ik zit dus met mijn handen in het haar
Ik dacht aan een flesje cava meedoen, maar ja we zijn op weg met de 4x4 dus dat is niet zo'n goed plan. Ik dacht aan taart of tiramisu, maar das niet echt handig als je een hele dag offroad bent en het moet in een kleine coolbox passen.
Ik dacht zelf brownies of cake, maar geen idee wanneer ik dat ga maken, aangezien ik zaterdag werk en we 's avond een familiefeest hebben. Ik dacht aan een picknick maar dat neemt te veel plaats in de wagen, is te veel werk aan en volgens mij stoppen we 's middags niet om gezellig te eten
Ik ben dus meer dan inspiratieloos en ik heb jullie creatieve en iets gekke ideeën hard nodig
Hoe kan ik mijn vriend verrassen en zijn vrienden erbij betrekken zonder dat het opvalt ( ik moet het ongezien mee krijgen) en zonder dat het stuk gaat of slecht wordt?
Kom maar op zou ik zo zeggen