Leuke verrassing?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Feria

Leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 21:58

Hoi bokkers,

Jullie creatieve hulp is gewenst!

Mijn vriend is zondag jarig, zoals elk jaar had ik geen idee wat ik hem moest kopen of iets origineel om te doen.
Nu heb ik hem vandaag 2 lepelsteur gekocht en hij heeft ze direct gekregen ( die beestjes kunnen moeilijk tot zondag in dat zakje blijven :+ ) Ik ben ze vandaag gaan halen, omdat lepelsteurs nogal gewild zijn en meestal snel weg zijn, maar ook simpel omdat dit de enige dag is dat ik tijd heb om naar de winkel te gaan.
Vriendje lief was super gelukkig met zijn visjes, dus missie geslaagd.
Alhoewel...
Ik zou hem nu graag nog eens verrassen met iets kleins op zondag zelf. Ik moet er wel bij vertellen dat we zondag naar een 4x4 event gaan en al om 5u 's morgens moeten vertrekken :Z .
We gaan met enkele vrienden, maar ook zij weten geen leuke verrassing. Ik zit dus met mijn handen in het haar -O-

Ik dacht aan een flesje cava meedoen, maar ja we zijn op weg met de 4x4 dus dat is niet zo'n goed plan. Ik dacht aan taart of tiramisu, maar das niet echt handig als je een hele dag offroad bent en het moet in een kleine coolbox passen.
Ik dacht zelf brownies of cake, maar geen idee wanneer ik dat ga maken, aangezien ik zaterdag werk en we 's avond een familiefeest hebben. Ik dacht aan een picknick maar dat neemt te veel plaats in de wagen, is te veel werk aan en volgens mij stoppen we 's middags niet om gezellig te eten :Y)
Ik ben dus meer dan inspiratieloos en ik heb jullie creatieve en iets gekke ideeën hard nodig :P
Hoe kan ik mijn vriend verrassen en zijn vrienden erbij betrekken zonder dat het opvalt ( ik moet het ongezien mee krijgen) en zonder dat het stuk gaat of slecht wordt?
Kom maar op zou ik zo zeggen :D

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:05

Kan je niet de organisatie bellen om te vragen of hij als jarige misschien een showrondje mee mag rijden op het event?
Dat ze hem omroepen of zoiets in de trant van: Wil de jarige .... zich AUB zo snel mogelijk begeven naar....?

Feria

Re: Leuke verrassing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 22:44

Nou hij rijdt al mee en het event is eigenlijk een roadbook, wat dus wil zeggen dat je een startpunt hebt, een kaart krijgt en dan naar het eindpunt moet geraken via hun route. Het is dus niet echt iets op 1 plaats waar veel volk is en waar iets te doen is zeg maar. Maar wel een leuk idee, dank je!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:47

Iets leuks bij de finish? Een spandoek met een felicitatie?

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 10:14

eilleen das wel een leuk idee. Alleen geen idee hoe ik ongezien een spandoek bij de finish ga krijgen aangezien ik copiloot ben. Ik ga even zien hoe ik dat zou kunnen doen.
Ik had gedacht zijn auto met vlaggetjes en slingers in te pakken aan de start, terwijl hij ons inschrijft. Dan moet ie nog een hele dag met een versierde wagen rondrijden *\%/*

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:38

Mm ja cakejes of koekje bakken is altijd wel lekker...
Alleen ik ben zelf altijd dat ik bang ben dat het totaal mislukt en ik dan last-minute nog iets moet bedenken :')

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:25