Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RM_

Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 21:31

Hoi :)

Gisteren kwam ik een topic tegen over de ergste dingen die iemand je ooit aangedaan heeft. Daar kwamen best wel heftige dingen langs vond ik.
Om niet helemaal het vertrouwen in de mens kwijt te raken ben ik ook wel benieuwd naar wat nou het allerliefste is wat iemand ooit voor je gedaan heeft?

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:34

Mij vriendin haar fjord schenkte,ik zorgde er al bijna 3 jaar voor en toen besloot ze dat ik hem mocht helemaal hebben.
ik ben haar tot op de dag van vandaag zo intens dankbaar voor.
En toen mijn zoontje zijn pony werd ingeslapen hadden we even later telefoon van een andere vriendin dat mijn zoontje hun shetlander mocht hebben omdat de tweede geen klik mee had.

Astaloca

Re: Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:35

Een brief van mijn ex voordat we wat kregen met dat ik er wel kom en ik het waard ben :)

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:41

Daar moet ik al over nadenken! Eigenlijk wel leuk om over te denken, omdat er al zo veel mensen lieve dingen gedaan hebben voor me, waar ik erg dankbaar om ben!
Onder andere dat ik meter mocht worden van het 2e dochtertje van mijn broer (ik wist ook als eerste dat mijn schoonzus zwanger was :) )
En mijn vriend heeft ook echt al heel erg veel super lieve dingen voor me gedaan, roosjes, kleine kadotjes, knuffeltjes voor me winnen op de kermis,...
En mama en papa zijn ook altijd ongelofelijk lief voor me :D

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:41

Vriendjes die uit het niets langskomen, moeders die op een dag een pony voor me kocht ...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:42

Mijn vriendje die me met de trailer van hot naar her rijdt omdat ik het niet durf maar toch overal wil lessen en trainen

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:43

kan je mij die link sturen (met het slechtste ergste enz. topic)

schandalig, maar ik moet er ff over nadenken!
owja iemand had een goed woordje voor me gedaan bij een sollicitatie in het buitenland!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:45

Mijn ouders die mijn verzorgpaard voor mij kochten op het punt dat ze verkocht zou worden. :+:

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:47

Dat toen er geen klik was met mijn pony vorig jaar, en door er hard voor de knokken het steeds meer kwam. Tot op de dag van vandaag ben ik mijn lesgever dankbaar. En ze zegt altijd op de perfecte momenten onder de les, jullie kunnen het toppers en ik wist dat jullie dit samen aan konden! Geweldig vind ik dat :+:

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:48

Musiess schreef:
kan je mij die link sturen (met het slechtste ergste enz. topic)

schandalig, maar ik moet er ff over nadenken!
owja iemand had een goed woordje voor me gedaan bij een sollicitatie in het buitenland!

[LZP] Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:49

Mijn ouders die me lieten uitslapen toen ik de eerste keer stappen midden in de nacht huilend en halfdronken thuis kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:57

Me zus die de dag na oud en nieuw mijn kots opruimde in de gang en over de hele trap :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:03

Mijn ouders, wat ze allemaal voor mij doen <3 En de eigenaresse van Eclair, wil binnenkort voor mij en een ander meisje speciaal rijden voor een concour.
Vrienden hebben met mij in een rolstoel heel London en Engeland door gezeuld.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:07

Klinkt als een fijne lesgever, zal ze leuk vinden om te lezen :-) Super hoor!

EmmyJoycee schreef:
Dat toen er geen klik was met mijn pony vorig jaar, en door er hard voor de knokken het steeds meer kwam. Tot op de dag van vandaag ben ik mijn lesgever dankbaar. En ze zegt altijd op de perfecte momenten onder de les, jullie kunnen het toppers en ik wist dat jullie dit samen aan konden! Geweldig vind ik dat :+:

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:08

Toen ik vorig jaar op de bank lag met een gescheurde rugspier kwam de moeder van een kennisje die 10 km verder op woont dagelijks de hond ophalen om met hem te wandelen. En me moeder en vriend die dag en nacht voor mij toen klaar stonden, mij over al mee hielpen naar de wc gaan/eten/drinken/aankleden echt alles

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:22

dat mijn ouders mijn verzorg pony kochten (nu dus mijn pony) omdat ik haar al een jaar verzorgde en niemand mij verteld had dat ze de volgende dag verkocht zou worden

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 22:29

Leuke dingen komen er al voorbij!
En ik denk dat veel mensen waar over het gaat het wel leuk zouden vinden om dit te lezen zoals JPS zegt :)

Wat mij het eerst te binnen schiet is dat mijn vriendinnen me als vorig jaar als verrassing om 6.50 stonden op te wachten op Schiphol vanuit Breda toen ik terug kwam uit Ghana.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:33

RM_ Ik vind je wel echt een topwijf! +:)+ Dat wil ik wel even gezegd hebben. Je komt altijd zo leuk over op bokt en je lijkt me echt een leuk mens :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:35

Er zijn al zoveel lieve dingen voor me gedaan!
Een greep uit het grote aanbod:
Mijn stiefvader kreeg een erfenis en gaf mij er zoveel geld van om mijn spaarbankboekje aan te vullen (ja,zo oud!) dat ik destijds mijn eerste eigen paard kon kopen.
Mijn vriend heeft mij uit de schulden geholpen en mijn huidige paard voor me gekocht, mijn dure Wow-zadel en die me nu thuis laat blijven bij de kinderen en de paarden.
Alle mensen die er voor me geweest zijn in mijn postnatale depressie verdienen een dikke smakkerd
Karijn hier van Bokt die me een schop onder mijn kont gaf door praktisch hier mee de huiskamer op te ruimen toen ik zo depressief was dat ik niet eens meer wist hoe ik eraan moest beginnen
Mijn zus (tien jaar ouder) die me vroeger op 'ponykamp' liet komen logeren in de zomervakantie, achteraf gezien was ze zelf ook nog hartstikke jong, super om dan je kleine zusje op te vangen!
Mijn moeder en schoonmoeder die mijn kinderen komend jaar opvangen zodat ik alsnog kan afstuderen.
Het zorgzame gedrag wat ik nu al bij mijn meiden zie, als ze zelf iets drinken pakken, ook iets voor elkaar en voor mij en mijn Enya van drie dan nog met een heel serieus lief lachend gezichtje vragen 'Lekker mama?'

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:37

Mijn vader die altijd met de trailer rijdt naar lessen en wedstrijden
helemaal naar de lessen (is 1x in de 2weken springen en hij vind het heel eng om mij over de hindernissen te zien gaan maar toch gaat hij mee)
En op wedstrijd houdt hij me paard vast
En me moeder die me altijd voorleest ook als ze ziek is en ik kan echt niemand anders vinden

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:37

mijn (stief)vader die vrijdag een auto voor me heeft gekocht ben er super blij mee! had het zelf nooit kunnen betalen.

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 22:43

Ahh dat is echt lief haha! :D

Astaloca schreef:
RM_ Ik vind je wel echt een topwijf! +:)+ Dat wil ik wel even gezegd hebben. Je komt altijd zo leuk over op bokt en je lijkt me echt een leuk mens :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:44

Toen mijn verzorgpaard door de eigenaars naar het zkh werd gebracht, waar ik haar op de parkeerplaats 8 weken na mijn hersenbloeding weer zag. Dit was tevens de eerste keer dat ik weer buiten was, dus dat was wel erg speciaal. Hier ging wel wat 'chantage' aan vooraf: ik moest eerst gaan praten...

Maar dit moment met mij lieveling, ben ik nooit vergeten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:45

In het echt is ze ook zo leuk :D

Mijn vriend die er door dik en dun voor me geweest is, zelfs na de ontzettend moeilijke start die we samen gehad hebben en de 3 stevige jaren die volgden _O-
Rustig is het hier nooit, van de andere kant, saai dus ook niet :Y)

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 22:46

Woww heftig Marocje, hoe gaat het nu?
Wel echt super lief en lijkt me ook wel een positieve boost!