Ik weet het echt niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Problemgirl

Ik weet het echt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 14:27

Dit is een goedgekeurt schaduwaccount

Ik schrijf dit omdat ik de laatste tijd veel bezorgde vragen krijg wat er is en of het wel goed gaat en wou vragen wat bokt er van vind.
Ik ben namelijk aan het afvallen
Ik doe dit omdat mijn dovent dingen heeft gedaan en gezegt wat mij heel veel doet
Mn ouders zijn niet veel thuis en ben erg gevoelig en ben heel erg gesloten.
Ik had een band met een docent maar toen hij me bijles wou geven heeft hij me aangeraakt en gezegt dat ik alleen maar een dikke prutsmuts ben en dat ik alleen als seksspeeltje dien.
Hierna ben ik wel van school veranderd zonder dat ze weten waarom.
Dit heeft mij erg geraakt en ben gaan afvallen
Ik heb een vriendin die mij erg steunt maar ook een vriendin die er zwaar op tegen is die alles tegen een andere mannelijke docent heeft vertelt, niemand weet namelijk dat het bovenstaande is gebeurt en durf er ook slecht over te praten.
Die raakt telkens mn arm aan en vraagt of het goed gaat hier ben ik ook al bang voor en schrik heel erg daarom ontken ik alles
Ik eet momenteel weinig omdat ik die vetrollen kwijt wil
Ik ben nu 1.69 en weeg 50 kilo.

Respect als je het hele verhaal hebt gelezen

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 14:31

Misschien moet je toch is met iemand praten, of met het vertrouwings persoon bij jou op school ;)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 14:34

He.. meid het is verschrikkelijk wat je is aangedaan... dat had nooit iemand met jou moeten doen... dat valt niet goed te praten.
Maar nu ben je jezelf aan het uithongeren... en misschien voelt het nu alsof je controle hebt... niks is minder waar.

Heel erg goed dat je nu op Bokt iets neerzet ... en dat al twee vriendinnen ervan weten. Denk alleen dat je meer hulp nodig hebt .... ga na je huisarts of naar een vertrouwenspersoon op school.. of naar je ouders.
Schrijf een brief met hoe je je voelt... en wat je jezelf aandoet en misschien wat die docent heeft gedaan en geef hem aan je huisarts of die vertrouwenspersoon of je ouders. Zo hoef je niet meteen te praten... maar kunnen die je wel helpen.

Problemgirl

Re: Ik weet het echt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 14:52

Helaas kan ik niet met mn ouders praten ik heb namelijk geen band met ze.
Ze zijn altijd weg voor werk en ik ben een erg slechte prater
Toch bedankt jullie 2

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:17

Is het niet een idee om dat wat je hier geschreven hebt, aan je ouders, of een vertrouwenspersoon op school, of bijvoorbeeld je huisarts (welke ook geheimhoudingsplicht heeft), voor te leggen. Je hoeft dan niets te zeggen, alleen te laten lezen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:20

1.69 en 50 kilo? Nou dan heb je geen vetrollen meer hoor. :n

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:28

Problemgirl schreef:
Helaas kan ik niet met mn ouders praten ik heb namelijk geen band met ze.
Ze zijn altijd weg voor werk en ik ben een erg slechte prater
Toch bedankt jullie 2

Hmm dan zou ik een brief schrijven over al je gevoelens, wat er in je omgaat wat je voelt enz. En daarmee naar het vertrouwenspersoon bij jou opschool gaan, die moet alles in geheim bewaren en heeft geen recht asl jij dit niet wilt te vertellen aan je ouders. Dan heb je toch een soort van je hart gelucht.
En meis, je hoeft niet af te vallen als je zo weinig weegt! Het kan zijn dat je een klein buikje hebt, maar dst heeft iedereen dat is normaal! Dat is vel en absoluut geen vet, als ik kijk naar je lengte eni gewicht ;)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:29

Meid toch, jij moet echt goede hulp zoeken. Zoals Suzanne F al zei, met jouw lengte en gewicht heb je totaal geen overgewicht en vetrollen.
Wat er is gebeurt dat mag gewoon echt niet. Je bent nu op een nieuwe school begonnen, maar wilden jouw ouders geen reden weten dan? Want alleen het niet leuk vinden o.i.d. van de school zal voor veel ouders toch geen goede reden zijn om hun kind van school te laten veranderen.

Met je ouders heb je een slechte band zeg je, tenminste te slecht om het ze te willen vertellen. Heb je geen lieve oudere nicht of een tante waar je je verhaal bij kwijt kan? Iedere school heeft een vertrouwenspersoon, vraag daar eens na bij jou op school! Je hoef niet direct alles te vertellen en je verteld alleen wat je wilt vertellen. Misschien kun je het opschrijven en laten lezen als je moeite met praten hebt.

Het moeilijkste is dat er veel mensen zullen zijn die je willen helpen, maar jij bent degene die die hulp moet vragen en vervolgens aan moet nemen.

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:33

Sterkte meid :(:) Inderdaad een vertrouwenspersoon zoeken, waar je je hart kan luchten. Ga je ook sporten om af te vallen? Dat kan je helpen om je beter te voelen. Maar zo te zien aan je lengte en gewicht ben je echt niet te dik hoor, ik weeg 6 kilo meer, en ben absoluut niet dik.

Problemgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 15:33

Wat iedereen zegt als ik in de spiegel kijkt ben ik gewoon dik
Dank jullie wel iedereen voor de tips ik ga proberen iets te zeggen

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:34

Suzanne F. schreef:
1.69 en 50 kilo? Nou dan heb je geen vetrollen meer hoor. :n

Nee idd. Ik ben 168 en weeg 75 kilo. Volgens een berekening lengteXgewicht zou ik 71 kilo mogen wegen. Ik ben dus 4 kilo te zwaar, maar jij bent te licht. Je zou 20 kilo zwaarder mogen wegen volgens mijn berekening.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:38

Ik zou, ondanks de slechte band, met dit verhaal toch naar je ouders gaan. Komt ook van 2 kanten begrijp ik? jij een slechte prater en je ouders heel weinig thuis. Je ouders zijn natuurlijk de volwassenen en zouden ook geregeld aan hun kind moeten vragen hoe het gaat met ze. Misschien doen ze dat ook als jullie elkaar wel zien? Je zou ze ook kunnen vertellen dat je ze mist en ze vaker wilt zien, samen 1 keer in de maand iets leuks gaan doen. Probeer te praten, anders weten andere niet hoe jij je voelt. Al ben ik van mening dat ouders het op horen te pikken als hun kind ergens mee zit of zelfs ongelukkig is.

En wat ook al gezegd is je bent echt niet te zwaar, die docent is echt een s*kkel, en dan druk ik me nog licht uit.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:03

Dat je denkt dat je dik bent als je in de spiegel kijkt komt NIET van hoe je er daadwerkelijk uit ziet.
Je bent dun, mager zelfs... maar je hebt iets meegemaakt waar je niet goed mee om kan gaan en dit is nu je plek waarheen je vlucht.... en dat is gevaarlijk. Je hersenen geven nu andere dingen aan omdat de waarheid zo pijnlijk is..... alleen wordt die niet minder pijnlijk als je gaat vermageren.

Je bent al klein stapje op weg door hier op Bokt te schrijven dat het niet goed gaat... een stapje verder zou zijn een brief schrijven en die geven aan een volwassenen die kan zorgen dat je hulp krijgt.