Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BOKTMANDYY

Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 14:28

Je leest het al, wat is het ergste wat (Familie, vrienden, kennissen, Klasgenootjes, leraren etc.) jou hebben aangedaan ?

Mijn (nu niet meer) beste vriendin heeft mij er laatst van beschuldigd om verliefd te zijn op haar vriend, en ik had niks meer over mijn eigen gevoel te zeggen.
Ze zei me dat ik niet te vertrouwen was, dat ze het van veel vrienden en familie heeft gehoord, en dat wat ik ook zeg ze mij niet geloofd.
Ik heb altijd een super band met haar vriend gehad, ik zag hem als mijn grote broer, kon alles bij hem kwijt, nu verbied ze hem met mij om te gaan.
Maar als ik hem ergens tegenkom is hij nog altijd wel heel aardig, maar ik heb angst gekregen om met hem te praten, dus ben ik altijd maar kortaf.
Ik vind het echt een smerige rotstreek van haar, we zijn al 4 jaar dikke vriendinnen, nooit ruzie gehad, nooit problemen, ze wist alles van mij.
Nu is het kapot.....
Het domste vind ik nog dat ze weet dat ik al 2 jaar smoorverliefd ben op een jongen, dat vind/vond ze fantastisch omdat ze van mij weet dat ik nooit verliefd word (ligt aan het verleden.)
En ze zet heel wat mensen tegen mij op.

Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Solaria_Liz

Re: Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:30

Mijn ex was zwaar aan de drugs ( dit was de reden dat ik het uit gemaakt heb)..
Het uitmaken vond hij niet leuk dus vond het nodig met een groot mes op me te wachten voor mijn huis.
Gelukkig was mijn toenmalige beste vriendin bij me en die belde de politie.. Liep heel anders af dat hij dacht

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 14:30

Happy_Liz schreef:
Mijn ex was zwaar aan de drugs ( dit was de reden dat ik het uit gemaakt heb)..
Het uitmaken vond hij niet leuk dus vond het nodig met een groot mes op me te wachten voor mijn huis.
Gelukkig was mijn toenmalige beste vriendin bij me en die belde de politie.. Liep heel anders af dat hij dacht

Jeetje, sterkte Y;(

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:33

Dank je.. Hij woont in Utrecht en ik toen in Enschede. Hij heeft een Enschede verbod gekregen en ik woon nu aan het andere kant van het land.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 14:35

Fijn hoor, weet hij niet waar je zit nu, zou er niet aan moeten denken dat hij ineens weer voor je neus staat

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:35

Een familielid heeft er voor gezorgd dat ik mijn paarden ben kwijtgeraakt, ze denkt dat het nu na 4 jaar wel weer goed zit , maar zal dit nooit meer vergeten en als er met haar wat gebeurt dan grijp ik mn kans, ze heeft een stuk uit mn hart getrokken en dat vergeef ik haar nooit.
Mijn familie was altijd gebroken en de paarden waren mn vaste waarde.
Laatst bijgewerkt door Miepie77 op 28-06-13 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:36

Dat mijn moeder de ene op de nadere dag haar spullen pakte en verhuisde naar Portugal.
we wisten van niets , hadden niets door en ze had alles achter ons om al geregeld.

Ik was 15 , mijn broer 18 en mijn vader was er kapot van.

Het is nu 10 jaar geleden.
Heb geen contact meer met haar.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:37

Happy_Liz schreef:
Dank je.. Hij woont in Utrecht en ik toen in Enschede. Hij heeft een Enschede verbod gekregen en ik woon nu aan het andere kant van het land.

eng hoor, maar gelukkig goed afgelopen

Inoterry

Dat mijn moeder het gepresteerd heeft gekregen om haar echtscheiding, die ze zelf aangevraagd heeft, te vergelijken met het overlijden van mijn man 8)7 8)7 8)7 8)7 . Om vervolgens 5 weken later te verkondigen dat het een schande is om lang weg te blijven van je werk na zoiets, terwijl ze zelf nauwelijks heeft gewerkt in haar leven _-:( .
Laatst bijgewerkt door Inoterry op 28-06-13 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

wow Happy_Liz, dat is heftig!

het ergste is denk ik wel die keer dat 2 jongens mijn borstbeen braken en ik ze daarna weg duwde/sloeg en ik vervolgens als enige straf kreeg.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:39

Mijn vriend ging vreemd op het moment dat ik mijn paard in moest laten slapen, mijn oma in het ziekenhuis lag en mijn vader ivm MS ontzettend achteruit ging. Het enige moment dat ik hem echt nodig had, terwijl ik jaren lang voor hem klaar heb gestaan omdat hij altijd zoveel ellende had.

Gelukkig ben ik hierdoor wel veranderd, ik sta sterker in mijn schoenen en de mensen om me heen blijven maar zeggen dat ik veel leuker ben geworden sindsdien!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 14:59

Jeetje, wat een verhalen, ben er echt stil van.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:00

Er lopen echt heel wat rotte appels op deze planeet rond

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:18

Mijn moeder heeft mijn paard van me af genomen. We hadden ruzie, en officiel stond hij op haar naam. Vervolgens mocht ik 'm niet meer rijden of verzorgen.. Iets dat ik haar nooit meer kan vergeven. Het is nu zo'n 3 jaar geleden en sindsdien geen contact meer met haar gehad, en als het aan mij ligt zal dat ook altijd zo blijven. Dat paard was 2 jaar lang in alle ellende (van kleins af aan al gezeik met m'n moeder, gepest op school, geen vrienden etc) alles wat ik had. Iets ergers had ze niet kunnen doen, en dat weet/wist ze.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:21

Pffff zoveel... Maarja, zegt meer over zo'n persoon dan over jou. :)

Ben tot en met de middelbare altijd enorm gepest en andere mensen hebben zovaak ellendige streken uitgehaald. Is nu niks meer aan te doen dus gewoon waarde hechten aan de mensen die zulke dingen niet doen :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:42

Pfff wat een verhalen...

Het ergste wat iemand mij heeft aangedaan... Mijn beste vriendin die opeens zonder enige (duidelijke) reden de vriendschap verbrak. Dat had mij echt gebroken. Ben toen uiteindelijk in een depressie beland en mijn vertrouwen in mensen is gewoon zoveel minder dan dat het ooit was... was toen een jaar of 17/18... dat hakt er wel in... Durf ook niet meer aan "beste vriendinnen" te beginnen... bang om weer gebroken te worden.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:46

Mijn vader is 'mij' vergeten, althans, hij weet wel dat ik besta, en hoe ik uitzie en heet, maar hij weet mijn leeftijd niet etc. en het boeit hem ook niet.

Veel te veel is mij aangedaan, maar dat is een van de dingen waar niemand grip op had, wat zonder reden gebeurde.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:47

Miepie77 schreef:
Een familielid heeft er voor gezorgd dat ik mijn paarden ben kwijtgeraakt, ze denkt dat het nu na 4 jaar wel weer goed zit , maar zal dit nooit meer vergeten en als er met haar wat gebeurt dan grijp ik mn kans, ze heeft een stuk uit mn hart getrokken en dat vergeef ik haar nooit.
Mijn familie was altijd gebroken en de paarden waren mn vaste waarde.

zij heeft nu jou paarden? of heeft die de paarden verkocht? dat kan toch niet zomaar ? :n

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:51

Inderdaad Uni, ook wat Loes zei, als het paard op haar naam staat kan iemand anders hem toch niet verkopen?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:53

xSlvna schreef:
Inderdaad Uni, ook wat Loes zei, als het paard op haar naam staat kan iemand anders hem toch niet verkopen?

ergens met half jaar aantoonbaar zorgdragen kan het wel,. ... . en zegt het op naam niks, maar dat zijn altijd maar rare regeltjes...

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:55

Zo ver ik weet was dat een niet kloppend verhaaltje op bokt, omdat een paard op niemands naam stond en degene die al een half jaar de zorgdrager was, kreeg het paard toen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 00:02

ik ben door mijn beide tantes ernstig gekwetst.1 daarvan is zelfs mijn peettante.

mijn peettante heeft doodleuk laten weten dat ik niet meer bij hun welkom ben(net zoals mijn ouders)vanwege een geldkwestie met mijn moeder.ik vindt dit absoluut niet fair,omdat ze niet eens recht hebben op dat geld.
vervolgens is het de beurt aan mijn andere tante en oom:ze bellen rond de verjaardag van mijn oom op om doodleuk te vertellen dat ik niet welkom ben omdat ik een vriend heb.(hier was niks van waar overigens)
op een gegeven moment overlijdt mijn oma.de dag na de begravenis is een neefje jarig dus zegt de tweede tante,kom ook maar dan zit je niet alleen.zo gezegd..zo gedaan.komt mijn peettante even later binnen en laat duidelijk weten dat ze niet blij is dat ik er ben;wat doet zij hier?zegt ze doodleuk in mijn gezicht.had bijna woest weg gegaan.
ik wordt gewoon door mijn ooms en tantes weggekeken.net of ik er niet bij hoor.ik heb nu dus ook besloten ze enkel beleefd te groeten als ik ze toevallig zie,maar ze verder te negeren.

mijn vader is zo overigens door zijn eigen ouders als oud vuil behandeld en ook bestolen van al zijn spaargeld ,en het ouderlijk huis wat hij mocht verkopen.we hebben ook geen contact met geen enkele van zijn broers of zussen(al proberen die wel een wit voetje te halen bij ons).

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 07:36

Mijn ex heeft mij op alle fronten gekwetst.
Ik ben daar met open ogen ingetrapt met zijn mooie praatjes.
Er zijn ook dingen gebeurt waardoor ik nu nog bij psycholoog loop.

Ik hoop die jongen nooit meer tegen te komen.
Hij zwerft door Nederland en ik heb een poosje terug vernomen dat hij blijkbaar heel dichtbij woont.

Ik zou zo graag ieder meisje in de paardenwereld (want daar is hij vooral actief) voor hem willen waarschuwen.

Vraag me soms ook af of ik dit allemaal ooit zal vergeten.
Heb mijn twijfels erover..

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 07:47

Mijn beste vriendin die stiekem met mijn vriendje afsprak...
M'n ex-vriendje die zo veel loog, vreemd ging en me misbruikte voor geld...
M'n andere goede vriendin die dingen over me zegt die niet waar zijn en vervolgens ontkennen, vriendschap
Verbreken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 07:49

Pfff, seksueel misbruik, mishandeling, fraude waardoor ik met een voor mij flinke schuld bleef zitten, uiteindelijk ervan beschuldigd dat ik de reden was voor een zelfmoord omdat ik aangifte tegen die persoon had gedaan en daarom zijn kind uit huis was geplaatst. Het ergste was nog wel die geestelijke mishandeling.

Maar uiteindelijk ben ik er sterker uit gekomen :)