Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Teelee schreef:Ik heb ook wel een ergens gelezen dat door de antwoorden die jij geeft (hou je van Italiaans eten: en jij antwoord ja) dat ze daar weer iets anders mee kunnen doen. Zodat het lijkt alsof jij er toestemming voor gegeven hebt. Geen idee of dit mogelijk is, maar heb het ergens gelezen of gehoord.
RusselNuwell schreef:Zolang je gebeld wordt, en niet zelf belt, betaal je niets. Zoals je al zegt, er wordt gehoopt dat je terugbelt, op dat moment moet je betalen.
Ymor schreef:RusselNuwell schreef:Zolang je gebeld wordt, en niet zelf belt, betaal je niets. Zoals je al zegt, er wordt gehoopt dat je terugbelt, op dat moment moet je betalen.
Volgens mij is dit niet helemaal waar hoor. Je betaald toch altijd tot de grens?
Teelee schreef:Ik heb ook wel een ergens gelezen dat door de antwoorden die jij geeft (hou je van Italiaans eten: en jij antwoord ja) dat ze daar weer iets anders mee kunnen doen. Zodat het lijkt alsof jij er toestemming voor gegeven hebt. Geen idee of dit mogelijk is, maar heb het ergens gelezen of gehoord.
Of No, als je het vies vindt