ik moet het even van me afschrijven hoor er is gisteren zo veel gebeurt en dan dacht je alleen even boodschappen te gaan doen met je vader maar dat liep anders af hier wat er gebeurden mijn vader is een week geleden gedotterd (verband zit nog om zijn arm want de wond was nog niet dicht) en daar werd wel bij gezegd dat hij binnen kort een hart operatie moest onder gaan maar dat was niet zo urgent niks bleek minder waar onder weg naar het boodschappen doen kreeg mijn vader veel pijn op zijn borst en van zijn linker arm ik ben gelijk door gereden naar de huisarts (die was om de hoek op dat moment gelukkig) en daar hebben ze hem met spoed geholpen en helaas ook met de ambulance naar het ziekenhuis moeten brengen daar kwamen ze er achter dat het niet goed ging en nu staat hij op de spoedlijst om een zware hart operatie van 3 omleidingen te ondergaan met en extra dottering dit gaat in Utrecht gebeuren dan maar nu ligt hij alleen in een kamertje en wil ik hem een beetje op burren wil zou daar aan mee willen helpen en hem een leuk kaartje willen steuren gegevens wil ik je via pb geven !
Heel veel sterkte met je vader. Pb mij het adres maar. Vaak kun je ook via de site van het ziekenhuis een e-card maken die ze daar voor hem uitprinten.