Wie heeft nog meer deze keuze gemaakt, en wat is de reden daarvoor?
Ben benieuwd of er ''lotgenoten'' zijn op bokt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Daarom hebben we halverwege het jaar besloten om naar 5havo te gaan. Een heel stuk makkelijker voor mij, minder zwaar met een vak minder(ik heb kunstbeeldendevorming laten vallen) en ik zal waarschijnlijk voor Nederlands & Engels amper hoeven werken omdat ik daar op vwo heel erg goed in was.X_Sam_X schreef:bij mij is het net andersom, ik heb voor de exacte vakken allemaal 5en, natuurkunde, wiskunde en scheikunde dus
@Daisydarling, heb jij je examen nu al gedaan voor Havo of niet?
Ik heb besloten naar 5havo te gaan, als examenjaar. Dit jaar heb ik thuis afgemaakt en alle benodigde dingen afgemaakt en ingehaald. Voor de rest heb ik mijn tijd thuis uitgezeten, examens maken had ik in deze staat helaas niet gekund
Danique_G schreef:Ik zou er goed over nadenken. Dat je een jaartje kunt chillen wil niet zeggen dat het een goede keus is. Dus de reden dat je motivatie weg is vind ik persoonlijk een slecht argument. Want dan ga je misschien wel heel veel spijt krijgen over een tijdje. Ik zou er over nadenken of je hbo studies leuk vind, met wat voor een diploma jij wilt vertrekken van de middelbare school en of je wel tevreden kunt zijn met een havo diploma.
Ik heb zelf namelijk heel veel spijt van mijn keuze, mocht net niet over na 6 vwo en ben uiteindelijk naar de havo gegaan dood gebrek aan motivatie, ik was de middelbare school zat en nog wat privè redenen.
.
imd schreef:Kunnen jullie trouwens niet gewoon van 2 naar 3 of 3 naar 4? Ik zie iedereen hier van 3 naar 3 ofzo gaan..
imd schreef:Kunnen jullie trouwens niet gewoon van 2 naar 3 of 3 naar 4? Ik zie iedereen hier van 3 naar 3 ofzo gaan..
DewiRox schreef:Ik ben dit jaar gezakt voor mijn vwo diploma en heb besloten om de vakken die ik niet heb gehaald (alles behalve Nederlands en duits) op havo op het volwassen onderwijs te gaan doen. Dat is helemaal vrij zonde, omdat je dan meteen 7 jaar doet over iets wat in 5 jaar kan en zit je ook meteen een stap lager. Voor mij is het helaas niet anders en ik wil voornamelijk zekerheid hebben dat ik volgend jaar iig een diploma heb.