Ik heb gister iets leuks gezien op etsy en besteld . Verder ben ik erg vastgeroest in mn vaste shops, voornamelijk nagellak. Dus ben wel erg benieuwd naar de dingen en sites die jullie gesnuffeld hebben .
Ik, zoals je weet. Heerlijke site! Heb er nog nooit lelijke dingen vandaan gehad, kleding is altijd normale kwaliteit (tot nu toe) en de verzendkosten vallen wel mee. Ik heb het wel eens vergeleken met Ebay, maar met Dresslink ben je goedkoper uit.
Abracadabra9
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-13 19:59
Ik nog niet, wel met iOffer! Ga straks een Dresslink afstruinen, had nog wat geld op mijn paypal zag ik
Dresslink heb ik goede ervaring mee zoals sommige wel zullen weten iOffer ga ik nog een keer een paar allstars bestellen denk ik, maar ik ben een beetje bang voor de douane kosten.
Dinniej
Geplaatst: 26-06-13 20:03
Haha, succes! Ze krijgen zoveel nieuwe dingen dat je elke keer weer wat nieuws wilt.
Mini in the box vond ik er vrij duur uitzien, maar goed, ik heb niet alles bestudeerd. CNDirect lijkt een beetje op Dresslink, maar iets meer niet-kleding geloof ik. Wel ook net iets duurder. Maar goed, ik ben wel verliefd op dat vestje van CNDirect dat ik laatst in het Ebaytopic postte.
Courses
Geplaatst: 26-06-13 20:15
Probleem is echt dat ik zulke lange stelten heb dat alle jurkjes uit China enzo mij echt tot op m'n navel komen
Dinniej
Geplaatst: 26-06-13 20:16
En maxi dresses? Ik ben ook vrij lang, maar heb toch een aantal leuke jurkjes uit China.
Iemand ervaring met die balletjes voor in de wasmachine voor/tegen haren van miniinthebox? Zag die daar een keer en twijfelde om te bestellen. Heb hier 2 poezels rondlopen en in het weekend vaak 1 van de honden van mn ouders en kleding is wat dat betreft echt een mega aantrekkingsding .
Selka
Geplaatst: 26-06-13 20:43
Oeh die vind ik ook interessant Yv! Jack Russell en konijnen zorgen hier ook voor een haren verzameling