Ik en mijn vriend, 2 belgen, verhuizen aanstaande vrijdag naar ons huisje in Zeeuws-Vlaanderen, net over de grens!
Maar nu, een hoop geregel, en uiteraard willen we ook daar telefoon, internet en tv. Voor de telefoon denk ik dat we het beste via Skype zullen bellen, aangezien familie, vrienden en werk zich in België bevinden en er maar relatief weinig telefoontjes naar Nederland zullen gebeuren (en via een gewone huistelefoon van Skype hoeven we niet steeds achter de pc om te kunnen bellen
).Het is voor ons echter een enorm doolhof om een goede provider te kiezen voor internet en tv! We komen uit op Zeelandnet, maar ook Ziggo of Online.nl... Allemaal bieden ze andere formules aan en hebben ze ook een andere prijs... En we komen er maar niet uit..
Wij zijn niet zo veeleisend, ik wil wel een gewone vlotte internetverbinding (niet supersnel!) en gewoon naar tv kunnen kijken (geen extra zenders oid). Wel speelt de prijs ook een rol, ik vind 50 euro p/m nogal veel, ik dacht eerder aan 30 euro p/m?
Is er iemand die ons in het bos de bomen weer kan laten zien?
We gaan in P.hilippine wonen, de paarden komen mee aan huis