Ruzie met vriend..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LotteSmokey

Ruzie met vriend..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 11:18

Hallo Bokkers,

Ik zit compleet met mijn handen in het haar.
Ik heb een Tunesische jongen waar ik al langere tijd mee om ga en een relatie mee gehad heb. Na elke kapotte relatie van mijn kant kom ik weer bij deze Tunesische jongen terug.
Sinds een paar maanden waren we weer volop aan het daten met elkaar en deed hij zich alle moeite. Dit was nieuw voor mij want normaal sloofde hij zich nooit zo voor mij uit omdat hij hierdoor veel problemen thuis kreeg.

Nu had ik afgelopen week een galabal van school uit wegens het slagen voor de opleiding dierenartsassistente.
Ik heb hem meegevraagd en eerst wilde hij absoluut niet mee.
Toch is hij met mij meegegaan en had een pak van een vriend geleend.
Wat was ik blij en trots!

Nu is het zo dat we op het gala enorme ruzie hebben gekregen.
Hij bleef achterin de zaal zitten spelend met zijn mobieltje en ik wilde ook met mijn klas lekker feesten.
Ik ben naar hem toegegaan en gezegd dat ik dit absoluut niet leuk vond.
Ik had een plaatsje vrijgemaakt zodat hij bij mijn klas kon zitten en bij mij. Hierop zei die je denkt toch niet dat ik bij je klas ga zitten?!
Hier schrok ik toch wel erg van!
Ik moest maar bij hem blijven staan..

Het eindigde met mij huilend en alleen terug naar huis lopend in de regen en hij was weg.
Thuis stond hij op mij te wachten. En heb ik dingen gezegd waar ik enorme spijt van heb.
Hij zei we praten er morgen wel over. En is naar huis gegaan.

Ik heb hem de dag erna gebeld maar hij vond dat we beter niet meer af konden spreken ook vanwege de stress bij hem thuis.
Ik heb hem gezegd dat ik hem niet meer zal mee vragen naar feestjes maar dat wilde hij niet, ik moet hem wel gewoon vragen.

Zaterdag heb ik niks meer van hem gehoord. Paar keer heb ik hem gebeld maar niemand nam op.
Ik heb hem een app gestuurd met erin dat we volwassen genoeg zijn om eruit te komen en dat ik graag nog eens met hem wilde praten.
Hierop kreeg ik terug: komt goed! Ik was werken.

Na zaterdag heb ik totaal niks meer van hem vernomen.
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
Ik heb geen zin om achter hem aan te rennen maar hoe het nu is maakt me erg verdrietig..

Wat zouden jullie doen in dit geval?

Groetjes,
Lotte

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:23

Waarschijnlijk niet wat je wil horen, maar lekker laten waaien en vooral in zijn eigen sop gaar laten koken.

In een goede relatie zijn dit soort simpele dingen geen issue. Er komt vast nog wel iemand voorbij die jou wel waard is.

Het is nu even zuur, maar als je over een paar jaar tegen grotere dingen gaat aanlopen en het gaat alsnog kapot, dan is het nog zwaarder (Zeker als er meer mensen mee gemoeid raken, zoals (schoon)familie of evt. kinderen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:25

Eh iemand die gewoon niet wil communiceren heb je geen reet aan. Dumpen dus, hoe lief hij ook voor je is. Iemand moet je niet beperken in de dingen die je wilt doen.

Afbeelding

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:27

In een goede relatie kunnen dit soort dingen best wel een issue zijn, maar je moet er wel weer uitkomen :) Ik zou 't lekker laten rusten, even niets van je laten horen en zien wat hij doet.
Als hij het hier bij laat weet je genoeg, maar mannen voelen zich over het algemeen niet prettig bij vrouwen die contact blijven zoeken.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:30

Tja, ik weet niet wat je toekomstplannen zijn? Wil je gewoon daten en lol hebben of zie je jezelf met deze man oud worden?

In geval van het laatste zul je toch ook officiele gelegenheden met elkaar delen. Persoonlijk had ik hem lekker laten zitten tijdens je feestje, zelf plezier gemaakt en samen naar huis gegaan.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:30

Misschien wil hij eigenlijk jullie vriendschap niet kwijt en is dus bang voor de eventuele gevolgen die een relatie met jou kan hebben?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:31

Ik heb het gevoel dat hij even afstand wil nemen. Dring je dus niet aan hem op. Dat werkt juist averechts.
En verder zou ik eens goed nadenken of je nou wel of niet met hem wilt doorgaan (vooropgesteld dat hij nog met jou wil doorgaan).

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:46

Lekker laten lopen!

Naar mijn idee moet een relatie vooral leuk zijn. Zeker in het begin. Als het nu al op deze manier begint, hoe gaat het dan in de toekomst? Ik zou geen enkele reden zien om met deze jongen een relatie te beginnen. Ik heb zo het idee dat je van de wal in de sloot zou raken...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:10

Joolien schreef:
Eh iemand die gewoon niet wil communiceren heb je geen reet aan. Dumpen dus, hoe lief hij ook voor je is. Iemand moet je niet beperken in de dingen die je wilt doen.

[ Afbeelding ]

Volledig met Joolien eens :j

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:11

Begrijp ik het goed dat je al drie keer een relatie met deze jongen hebt gehad? Omdat je zei dat je elke keer bij hem terug komt?

Want als ik zo deze openingpost lees krijg ik het idee dat ie je gewoon gebruikt, dat hij het wel makkelijk vind. Want zoals jij het beschrijft zo gedroeg mijn ex zich ook vaak, en ben er uiteindelijk wel vanaf gekomen gelukkig, maar met veel problemen erbij. oa verlatingsangst.

Dus denk goed na of je uberhoud wel weer verder met hem wil.
Ik vind het ook heel raar als mannen vrouwen in de regen naar huis laten lopen snachts, als hij echt van je houd dan doe hij dat niet of hij nu wle of niet boos is.

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 13:26

Bedankt iedereen voor jullie advies!
Ik heb sinds zaterdag ook niks meer van me laten horen aan hem en zo hou ik het ook!
Hij weet hoe en dat hij contact met me op kan nemen doet die het niet is het jammer voor hem dat hij mij kwijt is.. ;-)

Ik laat het zo..
Ik zie nu zelf in dat hij niet de geschikte jongen is..

Dank jullie wel

xMarloes

Re: Ruzie met vriend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:15

Mm zo te lezen heeft hij aardig je avond verpest, en laat hij je nu nog eens stikken.
Jij wilt er volwassen over praten, hij blijkbaar niet en neemt afstand.
Denk dat je het beter kan laten gaan.... ik zou nu niet achter hem aan hobbelen, dat heb je hebt al een paar keer aangegeven te willen praten. Nu moet hij actie ondernemen. Of je moet het indd gewoon laten gaan en denken dat hij niet de geschikte jongen is.

packer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:20

Gevalletje cultuur verschil?

Hannanas

Re: Ruzie met vriend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:43

Helemaal niet met je handen in het haar, handen in de lucht!
Beter kwijt dan rijk meis!